Nexus ERP

Prezentare generală

Fereastra PAGINA MEA oferă funcționalități utile și rapide pentru utilizatori în vederea organizării eficiente a activității lor, a analizei statistice la nivel macro a activității firmei și a accesării rapide a datelor necesare.

PAGINA MEA reunește într-o singură locație instrumente utile care facilitează accesul la date, comunicarea între utilizatori, management-ul activităților, analiza grafică a firmei cu scopul unei evaluări și diagnoze rapide a desfășurării activității firmei.




Interfața interactivă și ușor de utilizat, vizualizarea integrală a instrumentelor asemenea unui panou de bord și modalitatea de căutare și accesare rapidă a documentelor de interes constituie avantaje nete pentru organizarea eficientă atât la nivel micro a utilizatorului, cât și la nivel macro a firmei.

Prin funcționalitățile oferite: Mesagerie, Favorite, Calendar, Căutare, PAGINA MEA optimizează și eficientizează în mod real desfășurarea activității utilizatorilor și a activității companiei.

Setări

Setările pentru PAGINA MEA se găsesc în tab-ul SETĂRI PAGINA MEA din fereastra SETĂRI GENERALE, care se deschide din meniul de sus al aplicației, itemul INSTRUMENTE.

  • Utilizare Mesagerie - se utilizează funcția Mesagerie pentru a comunica cu utilizatorii companiei
  • Utilizare Calendar - se utilizează Calendar-ul pentru organizarea activităților companiei
  • Număr luni vizualizare activități nefinalizate - în tabelele Activitățile Mele și Activități Alocate sunt afișate activitățile nefinalizate din ultimele luni stabilite
  • Număr luni creare activități recurente - la intrarea în aplicație, se creează activitățile recurente pentru un anumit număr de luni
  • Număr maxim rezultate căutare - limitare număr rezultate căutare