Nexus ERP

Arhivare Rapoarte

Modulul Arhivare Rapoarte din Dosar Contabil oferă posibilitatea generării, tipăririi, stocării și transmiterii periodice a listelor de rapoarte prestabilite pentru fiecare bază de date.

Avantajele utilizării modulului Arhivare Rapoarte sunt:

  • La finalizarea unei perioade de evidență contabilă (lună, trimestru, semestru sau an) nu veți putea omite generarea rapoartelor necesare.
  • Rapiditatea de generare si prelucrare a rapoartelor este semnificativ crescută prin eliminarea timpilor de selectare manuală a societății, modulului in care se afla raportul, a raportului, etc.
  • Puteți genera la sfârșitul unei perioade o arhivă a rapoartelor importante în format PDF pe care să o salvați pe un server de stocare sau în cloud. Stocarea se face prin organizarea fesierelor în directoare pe societăți, luni, module, etc.
  • Firmele de contabilitate pot trimite, în mod automatizat, prin email clienților lor rapoartele finale ale perioadei fiscale.
  • Toate prelucrările, a tuturor rapoartelor si pentru toate societățile, se pot face într-un singur pas. Un raport se generează o singură dată, după care poate fi trimis către destinații multiple (imprimantă, disc sau email).

Vizualizare modul arhivare rapoarte

În cadrul modulului avem opțiunea de Actualizare cu ajutorul căreia putem să aducem rapoartele prestabilite din toate dosarele contabile configurate. Pe ecran avem posibilitatea de a selecta ce rapoarte trimitem. Dacă dorim selectarea/deselectarea tuturor rapoartelor există un asistent care ne oferă această posibilitate.

Folosind opțiunea de Generare rapoarte putem selecta imprimanta la care vor fi trimise pentru printare rapoartele (dacă nu dorim imprimarea acestora nu selectăm nici un dispozitiv).

Optiuni rulare rapoarte - dosar contabil

Pentru fiecare raport vom primi un mesaj de confirmare a generării, de salvare a acestuia pe disc sau de trimitere pe email.

Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: Prelucrez, Nume dosar contabil, Denumire raport, Raspuns, Eroare, Utilizator creare, Data modificare, Data creare, Utilizator modificare, Societate, Finalizat, Rapoarte, Imprimanta (vezi configurare coloane modul).
Posibilitate grupare dupa: Denumire raport, Nume dosar contabil, Societate (vezi utilizare grupari).
Operatii in fereastra principala a modulului:
  • Sterg - Sterg inregistrarea curenta
  • Refresh - Aduc din nou datele pe ecran
  • Raport rapid - Previzualizare date afisate pe ecran
  • Rapoarte customizate - Ofera posibilitatea vizualizarii rapoartelor existente si configurararea unora noi.
  • Favorite - Adaug in lista de module favorite pentru a fi accesate din Pagina Mea sau in lista de module initiale
  • Inchid - Inchid fereastra curenta
  • Rulare Rapoarte - Gestionare Rapoarte aferente lunii curente în Dosarul Contabil
  • Rulare Activităţi - Gestionare Activităţi aferente lunii curente în Dosarul Contabil
  • Actualizează -
  • Generează Rapoarte - Gestionare Rapoarte aferente lunii curente în Dosarul Contabil
  • Selectare/ Deselectare -
    Configurari
  • Afiseaza grupari in stanga - Afiseaza gruparile separat, in tree-ul din partea stanga a modulului
  • Redimensionare automata coloane - Se seteaza modul de redimensionare a coloanelor, fie se redimensioneaza automat in functie de latimea monitorului, fie apare scroll
  • Nivel log operare - Stabilire nivel log operare asupra documente (de baza, avansat, detaliat) (vezi gestionare Log operare)
  • Sesiune blocata la modificari - Stabilire blocare sesiune de lucru doar pentru modulul in cauza
  • Avertizari - Permite generarea de avertizari (vezi utilizare Avertizari)
    Operare date
  • Adaugarea, modificarea sau stergerea datelor este permisa utilizatorilor ce au drept de scriere in modul si numai in sesiunile deblocate
  • Avansarea in fereastra de la un camp la altul se face cu tasta [TAB] iar intoarcerea la un camp anterior se face cu [SHIFT-TAB]