Prezentare generală Nexus Online Receptii
Prezentare generală Nexus Online Receptii
Bineînteles, putem folosi gratuit și locația implicită de încărcare a scripturilor oferită de Nexus Media srl, cu mențiunea că fiind un serviciu gratuit nu ne sunt oferite garanții de funcționare fără întreruperi, de viteză, etc.
Recomandarea noastră este să instalați aceste scripturi web pe același calculator/server pe care este instalat serverul de baze de date al Nexus ERP.
Nexus Online Receptii este o aplicație a cărei funcție principală este recepția mărfii ca parte a procesului de achiziționare.
Pagina de index contine 5 butoane ce fac legatura cu cele 5 module ale aplicației, respectiv "Adaugă recepții", "Recepții deschise", "Recepții închise", "Manager dispozitive" și "Vezi setări". Fiecare modul în parte îl vom explica în subcapitolul 4.Utilizare aplicație Nexus Online Recepții de la capitolul Tutoriale.
La începerea unei recepții trebuie să alegem modelul de document de recepție. Acesta cuprinde detalii legate de carnet, contări și se definește în Nexus ERP -> modulul Note Intrare Receptie ->Modele Nir.
Există 2 tipuri de recepție: un tip bazat pe un document introdus anterior (factură, aviz sau comandă de furnizor) și unul care permite recepția liberă în baza nomenclatorului (listei) de articole.
La recepția bazată pe un document, după ce deschidem documentul, vor fi afișate toate articolele de pe acesta. Cantitățile de pe fiecare produs le confirmăm prin scanare cu scanerul bluetooth sau cu scanerul integrat în terminal. De asemenea, putem confirma cantitățile prin căutarea produsului cu ajutorul zonei de căutare sau prin căutare în lista de produse dând click pe acesta și introducând cantitatea necesară.