Nexus ERP

Utilizare SFA Nexus.Mobile

SFA.Nexus.Mobile (Sales Force Automation) este o aplicatie web care se instaleaza pe orice calculator unde ruleaza un server web (Apache, IIS, etc...).

Dupa instalarea si configurarea aplicatiei se apeleaza din browser de pe orice calculator sau dipozitiv mobil din retea:


La aplicatie se vor conecta utilizatorii care au drept in aplicatie site sau site extins.

Introducem numele de utilizator si parola pentru autentificare.

Dupa autentificare (in functie de drepturile utilizatorului la modulele rerspective) se pot face urmatoarele operatii:

  • Clienti
    • Adaugare client
    • Adaugare comenzi de la clienti
    • Vizualizare comenzi deschise
    • Adaugare incasare cu chitanta
    • Vizualizare incasari deschise
    • Adaugare efect comercial (Bilet la ordin, C.E.C.)
    • Vizualizare efecte comerciale deschise
    • Vizualizare solduri pe facturi
  • Stocuri
    • Vizualizare stoc pentru fiecare gestiune in parte
  • Urmarire
    • Clienti - facturi de incasat
    • Furnizori - facturi de platit
    • Stocuri de aprovizionat
    • Stocuri depasite
    • Stocuri expirate
  • Cautare
    • Cautare detalii despre partener sau produs
  • Logout



I. Clienti - Adaugare comanda

Pentru adaugarea unei comenzi este necesar selectarea unui client. Deoarece aplicatia este online,  pentru a minimiza traficul de date selectarea unui partener se va face dupa un filtru (denumire sau cod fiscal):


Dupa completarea partiala a denumirii sau codului fiscal apasam butonul de Cautare:


Vor aparea toti partenerii care indeplinesc aceste chei de cautare, iar pentru fiecare partener putem vizualiza detaliile lui (localitate, adresa, numar de telefon, soldul partenerului si limita de creditare) si optiune de adaugare comanda noua. Creeam o comanda noua pentru clientul Nexus Media.


Apasam Deschide comanda. Se va genera antetul de comanda, urmand ca apoi sa adaugam produsele in comanda. Dupa generarea comenzii putem adauga produse oricand din meniul Vizualizare comenzi deschise.


Completam cantitatea pentru produsele comandate si apasam Adaugare.


Exista 2 moduri de adaugare de produse:

  • tip tabel (prezentat in exemplul de mai sus), in care apar toate produsele din clasa respectiva si se pot completa cantitatile la mai multe produse o data (ideal pentru clasele cu putine produse)
  • tip lista (se selecteaza produsul din lista de produse aferenta clasei respective)

Atat timp cat comanda este deschisa putem oricand adauga/sterge produse, modifica cantitatea si valoarea de discount.

Dupa finalizarea comenzii putem valida comanda cand devine ferma si se salveaza in modul Comenzi de la clienti din Back Office.


II. Clienti - Adaugare incasare cu chitanta

Pentru adaugarea unei chitante este necesar selectarea unui client. Deoarece aplicatia este online,  pentru a minimiza traficul de date selectarea unui partener se va face dupa un filtru (denumire sau cod fiscal). La afisare exista posibilitatea de a arata soldul facturilor pe fiecrare client in parte sau detalierea facturilor:


Completam partial numele clientului si bifam sa afiseze soldul pe facturi:


Apoasam Adaug pe linia clientului pentru care vrem sa adaugam incasarea iar in fereastra de incasare completam suma:


Dupa ce sa generat chitanta putem repartiza suma incasata pe facturile clientului respectiv:


Dupa completarea sumei de repartizat (coloane rosie) apasam butonul de Adaugare incasare:


Dupa repartizarea sumelor pe facturi puetm valida incasarea, sau ulterior din meniul Incasari deschise:



III. Clienti - Adaugare incasare cu efect comercial (Bilet la ordin, C.E.C.)

Adaugarea de incasari cu efecte comerciale se face similar ca si la incasari cu chitante, in plus trebuie mentionat numarul de document si data decontarii:

  


IV. Clienti - Solduri pe facturi

Pentru verificarea soldurilor pe fiecare client in parte accesam meniul Solduri pe facturi



V. Stocuri pe fiecare gestiune in parte

Pentru a vizualiza cantitatea existenta in cadrul unei gestiuni intram in meniul Stocuri si selecteam gestiunea:



VI. Urmarire

In cadrul modulului de Urmarire putem vizualiza: facturile clienti de incasat, facturile furnizor de platit, stocurile de aprovizionat, stocurile depasite, stocurile expirate:



VII. Cautare

Modulul de cautare se poate apela din cadrul oricarei pagini.  Se poate cauta un partener sau un produs.


Daca optam pentru cautarea unui partener se vor afisa toti parnerii care indeplinesc cheia de cautare:


Pentru a vizualiza detaliile partenerului (localitate, adresa, telefon, mail, numarul de comenzi ferme si deschise, soldul si limita de creditare) apasam butonul de Informatii. De aici se pot adauga si comanda, incasarea cu chitanta si incasarea cu efect comercial, sau se pot vizualiza soldurile pe fiecare factura in parte: 


Pentru vizualizarea  stocului  si pretului de vanzare al unui produs apelam meniul de Cautare cu optiune Produs: