Nexus BeautyCenter - Prezentare generală

Nicicand nu a fost mai simplu, mai rapid si mai sigur sa preluati si sa programati eficient cererile directe, telefonice sau online venite de la clientii dvs.
BeautyCenter.Nexus ERP ® automatizeaza operatiunile de rutina, pentru a elimina greselile, incurcaturile si timpi nefolositi si pentru a avea cat mai multi clienti multumiti.
BeautyCenter.Nexus ERP ® este o solutie completa de vanzari, planificari si control pentru Salon, SPA, Sali de sport, Terenuri de sport si Medical SPA. BeautyCenter.Nexus ERP ® discuta cu clientii si salariatii dumneavoastra prin email, de exemplu:
  • clientii cer situatia programarilor expediind un email la programari@firmata.ro si BeautyCenter.Nexus ERP ® le raspunde automat, tot printr-un mesaj email (replay), trimitandu-le acestora situatia programarilor;
  • clientii cer situatia soldului serviciilor preplatite expediind un email la sold@firmata.ro si BeautyCenter.Nexus ERP ® le raspunde automat, tot printr-un mesaj email (replay), trimitandu-le acestora soldul curent si componenta acestuia;
  • salariati cer situatia serviciilor prestate si a comisionului/salariului cuvenit expediind un email la comision_bc@firmata.ro si BeautyCenter.Nexus ERP ® le raspunde automat, tot printr-un mesaj email (replay), calculand si trimitandu-le acestora instantaneu informatiile dorite.

    Oferind transparenta BeautyCenter.Nexus ERP ® ofera de fapt siguranta, comoditate si motivare atat clientilor cat si salariatilor. Totul automat si totul fara a consuma suplimentar nici efort, nici timp si nici bani.

    Managementul programarilor
  • Asistent de programare servicii pentru unul sau mai multe servicii simultan.
  • Alocarea si blocarea resurselor (salariati, aparate, terenuri, etc) in functie de tipul de activitate.
  • Cererile de programare online (de pe site) ajung direct in BeautyCenter.Nexus ERP ®.
  • Cererile de programare telefonice + Dispozitiv Caller ID => identifica automat in baza de date clientul + inregistreaza convorbirea telefonica.
  • Urmarirea programarilor dupa statusuri (confirmari, sosiri,...etc).
  • Istoricul programarilor pe clienti.
  • Liste de asteptare in vederea programarii.



    Fidelizare clienti
  • Identificarea clientilor dupa cardul de fidelitate.
  • Configurator de promotii, care utilizeaza cele mai populare practici de marketing (de ex.: 2 la pret de 1, la 2 cumparate un alt produs cadou, ...etc).
  • Liste de preturi negociate si alocate pe clienti sau grupuri de clienti.
  • Instrumente de plata PrePay (abonamente, certificate cadou, vouchere, etc.)
  • Instrumente de plata PostPay - evidenta contractelor individuale sau de grup

    Atentie deosebita fata de clienti
  • Istoric vanzari pe clienti.
  • Istoric formule, notess aferenete clintilor si serviciilor prestate.
  • Preluarea si gestionarea fotografiilor clientilor utilizand o camera web.
  • Virtual Styler - construiti imaginea clientului plecand de la o fotografie si utilizand diferite elemnte: coafuri, ochelari si palarii.
  • Evidenta datelor aniversare ale clientilor.

    POS vanzari si solutie fiscala
  • Interfata de vanzari pentru servicii si produse.
  • Tiparire Bonuri Fiscale pe diverse tipuri de case de marcat (regim imprimanta fiscala)
  • Tiparirea de Note de plata la inchiderea bonului pe o imprimanta departamentala.
  • Crearea si tiparirea de Facturi in baza Bonului Fiscal.
  • Discount liber oferit de operator pe produs sau pe bon.
  • Posibilitatea lucrului in mod nefiscal. Acest mod de lucru este util, de exemplu, in cazul in care se testeaza functionarea softului.

    Gestionati eficient preturile, materiile prime si materialele
  • Fiecare salariat poate avea propria sa lista de preturi pentru o parte sau toate serviciile prestate.
  • Stocurile de materii prime sunt gestionate automat pe baza retetelor/formulelor.
  • Optional functia de scadere a stocurilor poate fi dezactivata, iar retetele se pot utiliza pentru raportare comparativa - consumul real vizavi de consumul calculat.
  • Asistent pentru solutionarea lipsei de stocuri aferente retetelor/formulelor serviciilor vandute.
  • Avertizari pentru expirarea produselor si pentru scaderea stocului sub pragul minim.
  • Tiparirea tichetului de lucru si a bonului de consum de materiale (functie de reteta/formula serviciului prestat) la sosirea clientului la imprimante departamentale.

    Controlati activitatea curenta
  • Control on-line oriunde si oricand pe telefonul dvs. sau pe un alt dispozitiv mobil conectat la internet.
  • Rapoarte detaliate de vanzari, consumuri, statistici, necesar aprovizionare, rezervari, ...etc. cu posibilitatea de export in cele mai populare formate: Word, Excel, PDF, ...etc.
  • Rapoarte de operare a utilizatorilor pentru urmarirea activitatii acestora.
  • Rapoarte de analiza grafica legate de statistica vanzarilor (nr. clienti, profit, ...etc).
  • Rapoarte pentru contabilitatea primara: NIR, Bon de consum, fisa de magazie, fisa de magazie globala, fisa de centralizata, balanta, inventar, registrul stocurilor, expirare produse.

    Beneficiati de o gama extinsa de functionalitati
  • BeautyCenter.Nexus ERP ® are capacitatea gestionarii centralizate a unei retele nationale de tip BeautyCenter (saloane de coafura si frizerii, SPA, Gym,...etc).
  • Siguranta si securitatea datelor oferita de unul din cele mai performante servere de baze de date existente pe piata.
  • Posibilitatea de lucru cu serverul de date aflat la distanta printr-o conexiune la internet.
  • Generarea automata de articole contabile pentru inregistrarea cumpararilor si vanzarilor.
  • Atunci cand se foloseste impreuna cu Nexus ERP: evidenta soldurilor si a fiselor de furnizori si clienti, registrul de casa, registrul de banca, ...etc.



    Avantaje
    BeautyCenter.Nexus ERP ® este o solutie simplu de utilizat, usor de inteles si care raspunde afirmativ la marea majoritate a solicitarilor functionale venite de la utilizatori.
    BeautyCenter.Nexus ERP ® ofera robustete, siguranta si agilitatea necesara pentru a va putea dezvolta profitabil afacerile.

  • Asistent pentru preluarea, calculul si programarea cererilor de servicii venite direct, telefonic sau on-line.

  • Instrumente puternice pentru fidelizarea clientilor: carduri fidelizare, constructor complex de promotii, discount direct, liste de preturi per clienti si grupuri de clienti. Inclusiv istoric si indicatori de evaluare a clientilor, pentru a sti mereu care sunt preferintele si categoria acestora.



  • Pentru a putea face diferenta dintre abilitatile salariatilor, acestia pot avea atasat propriile liste de preturi cu care taxeaza serviciile prestate.

  • BeautyCenter.Nexus ERP ® prin rapoartele si instrumentele sale promoveaza competitia (in sens pozitiv) intre salariati.

  • Cererile de programare telefonice + Dispozitiv Caller ID => identifica automat in baza de date clientul + inregistreaza convorbirea telefonica.

  • Extensie on-line (GRATUIT) pentru implementrea preluarii cererilor de servicii si rezervari direct de pe site-ul dumneavostra.

  • Mini portal online (GRATUIT) pentru managerii, optimizat pentru telefoane mobile, pentru interogarea bazei de date: vanzari, stocuri, solduri ...etc.

  • Solutie mobila (GRATUIT) pentru gestionarea programarilor/serviciilor de catre salariati direct de la scaunul unde lucreaza.

  • Integrare nativa cu alte solutii software pentru a creste functionalitatea si eficienta sistemului informatic: Hotel, Restaurant, ERP, Salarii, Resurse Umane, Parc Auto, Analyst, Retail ...etc.

  • Rapoarte, statistici si analiza pentru: vanzari, clienti, ospatari, saloane, zile, luni ...etc. Inclusiv un indicator global de stare a afacerii, care in algoritmul sau de calcul integreaza intreg spectru de venituri si cheltuieli al businessului.