Nexus ERP

Contracte aprovizionare

Evidenta contractelor de aprovizionare, cu optiune de livrare zilnica, saptamanala, lunara sau nespecificata si termen de valabilitate contract.

Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: Seria doc., Nr. contract, Data contract, Furnizor, Gestiune, Valid, Anulat, Id, Valabil, Tip livrare, Data crearii, User creare, Data modificarii, User modificare (vezi configurare coloane modul).
Posibilitate grupare dupa: Data contract, Furnizor, Gestiune, User creare, User modificare (vezi utilizare grupari).
Posibilitate filtrare dupa: Data contract, Furnizor, Gestiune (vezi utilizare filtrari).
Operatii in fereastra principala a modulului:
  • Sterg - Sterg inregistrarea curenta
  • Refresh - Aduc din nou datele pe ecran
  • Adaug - Adauga un articol nou
  • Deschid - Deschid inregistrarea curenta
  • Export - Se deschide procedura de export a datelor
  • Anulez - Anulez document curent
  • Raport rapid - Previzualizare date afisate pe ecran
  • Rapoarte customizate - Ofera posibilitatea vizualizarii rapoartelor existente si configurararea unora noi.
  • Favorite - Adaug in lista de module favorite pentru a fi accesate din Pagina Mea sau in lista de module initiale
  • Inchid - Inchid fereastra curenta
    Configurari
  • Afiseaza grupari in stanga - Afiseaza gruparile separat, in tree-ul din partea stanga a modulului (doar pentru admin)
  • Redimensionare automata coloane - Se seteaza modul de redimensionare a coloanelor, fie se redimensioneaza automat in functie de latimea monitorului, fie apare scroll (doar pentru admin)
  • Nivel log operare - Stabilire nivel log operare asupra documente (de baza, avansat, detaliat) (vezi gestionare Log operare) (doar pentru admin)
  • Sesiune blocata la modificari - Stabilire blocare sesiune de lucru doar pentru modulul in cauza (doar pentru admin)
  • Avertizari - Permite generarea de avertizari (vezi utilizare Avertizari) (doar pentru admin)
    Operare date
  • Adaugarea, modificarea sau stergerea datelor este permisa utilizatorilor ce au drept de scriere in modul si numai in sesiunile deblocate
  • Avansarea in fereastra de la un camp la altul se face cu tasta [TAB] iar intoarcerea la un camp anterior se face cu [SHIFT-TAB]

    Serie - Se alege seria carnetului introdus in prealabil in Nomenclatoare-Administrare-Carnete pe tipul de document ales, numarul incrementandu-se automat la validarea documentului.
    Furnizor - Se completeaza cu numele furnizorului, ales din nomenclatorul de parteneri.
    Tip livrare - Se alege tipul de livrare : zilnic, saptamanal, lunar, nespecificat
    Gestiune - Se completeaza cu numele gestiunii produselor/ serviciilor . Aceasta se alege din nomenclatorul de gestiuni.
    Data - Se completeaza cu data contractului de aprovizionare, fiind permise doar valori ale datei din sesiunea curenta a programului.
    Valabil - Se completeaza termenul de valabilitate al contractatului.

    Editarea si vizualizarea marfurilor care fac obiectul contract

    (fereastra tip 1) (fereastra tip 1)

    Denumire produs - Denumire produs (needitabil)
    Unitate de masura - Unitate de masura (needitabil)
    Cantitate - Cantitate
    Livrat deja - Livrat deja (needitabil)
    Pret unitar achizitie - Pret unitar achizitie
    Cod intern - Cod intern (needitabil)
    Cod extern - Cod extern (needitabil)
    Deviz - Deviz
    Rapoarte
  • Borderou contracte aprovizionare - Borderou contracte aprovizionare
  • Contracte aprovizionare - Formular - Formular
  • Formular contract de aprovizionare - Formular contract de aprovizionare
  • Lista produse aprovizionate - Lista produse aprovizionate