Nexus ERP

Management Proiecte

Mangmentul proiectelor

Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: Tip document, Seria, Numar, Data, Data scadenta, Denumire, Descriere, Responsabil, Deviz, Valoare, Valid, Anulat, Data crearii, Data modificarii, User creare, User modificare (vezi configurare coloane modul).
Posibilitate grupare dupa: Data, Data scadenta, Responsabil, Deviz, User creare, User modificare (vezi utilizare grupari).
Posibilitate filtrare dupa: Data, Responsabil (vezi utilizare filtrari).
Operatii in fereastra principala a modulului:
  • Sterg - Sterg inregistrarea curenta
  • Refresh - Aduc din nou datele pe ecran
  • Adaug - Adauga un articol nou
  • Deschid - Deschid inregistrarea curenta
  • Export - Se deschide procedura de export a datelor
  • Adaug prin copiere - Adauga un articol nou prin copiere
  • Anulez - Anulez document curent
  • Raport rapid - Previzualizare date afisate pe ecran
  • Rapoarte customizate - Ofera posibilitatea vizualizarii rapoartelor existente si configurararea unora noi.
  • Favorite - Adaug in lista de module favorite pentru a fi accesate din Pagina Mea sau in lista de module initiale
  • Inchid - Inchid fereastra curenta
    Configurari
  • Afiseaza grupari in stanga - Afiseaza gruparile separat, in tree-ul din partea stanga a modulului (doar pentru admin)
  • Redimensionare automata coloane - Se seteaza modul de redimensionare a coloanelor, fie se redimensioneaza automat in functie de latimea monitorului, fie apare scroll (doar pentru admin)
  • Nivel log operare - Stabilire nivel log operare asupra documente (de baza, avansat, detaliat) (vezi gestionare Log operare) (doar pentru admin)
  • Sesiune blocata la modificari - Stabilire blocare sesiune de lucru doar pentru modulul in cauza (doar pentru admin)
  • Avertizari - Permite generarea de avertizari (vezi utilizare Avertizari) (doar pentru admin)
  • Aprobari - Permite generarea de aprobari (vezi utilizare Aprobari) (doar pentru admin)
    Operare date
  • Adaugarea, modificarea sau stergerea datelor este permisa utilizatorilor ce au drept de scriere in modul si numai in sesiunile deblocate
  • Avansarea in fereastra de la un camp la altul se face cu tasta [TAB] iar intoarcerea la un camp anterior se face cu [SHIFT-TAB]

    Tip document - Se alege tipul documentului management preturi de achizitii (PV Rep.Chelt.,DVI ZonaLibera,PV Rep.Dif.Curs). Tastati <SPATIU> pentru activare meniu selectie.
    Denumire - Grup oferta client
    Valoare - Se completeaza suma de baza de la care se aplica acciza.
    Beneficiar -
    Data start -
    Clasificare -
    Responsabil - Se completeaza cu numele agentului de vanzari, ales din nomenclatorul de personal.
    Serie - Se alege seria carnetului introdus in prealabil in Nomenclatoare-Administrare-Carnete pe tipul de document ales, numarul incrementandu-se automat la validarea documentului.
    Data - Se completeaza cu data documentului de tip management preturi de achizitie, fiind permise doar valori ale datei din sesiunea curenta a programului.
    Verifica - Se completeaza cu numele persoanei care verifica, ales din nomenclatorul de personal.
    Client -
    Data scadenta - Se completeaza cu data contractului.
    Status -
    Produs/Serviciu -
    Deviz - Se alege devizul in care se inregistreaza operatiunile pentru casa sau banca in valuta

    Informatii ce urmeaza sa fie tiparite pe factura precum si observatii consemnate de utilizator.

    Descriere -