Nexus ERP

Nexus ERP - Prezentare generală

Nexus ERP ® este o soluție modulară care integrează și conectează procesele economice ale unei organizații și promovează o organizare eficientă a resurselor.Nexus ERP ® se adresează atât agenților economici, cât și instituțiilor bugetare.

Nexus ERP ® este folosit cu succes de organizații care au ca profil de activitate: Servicii, Producție, HoReCa, Turism, Comerț, Distribuție, Construcții, Instalații, Primării, Școli și nu în ultimul rând este folosit de firme și persoane care oferă la rândul lor servicii complexe și complete de contabilitate și audit. Ce este un ERP?

ERP (Enteprise Resource Planning) este o soluție software multi-modulară din seria aplicațiilor economice, care informatizează și integrează majoritatea proceselor economice ale întreprinderii cu scopul optimizării și creșterii eficienței acestora.

Un ERP contribuie decisiv la evoluția unei afaceri:

  • prin implementarea unei organizări mai bune
  • prin decizii de management mai bune - luate pe baza informațiilor furnizate cu un grad ridicat de prelucrare și acuratețe
  • prin flexibilitatea oferită de a se putea reorganiza continuu, în funcție de piață și/sau de evoluția afacerii.

Nexus ERP

Din punct de vedere funcțional Nexus ERP® oferă soluții pentru:

  • gestionarea financiară și contabilă, societăți comerciale și instituții bugetare;
  • analiza: economică, bugete, centre de profit, clienți, furnizori, stocuri, salariați și indicatori globali;
  • gestionarea achizițiilor + comenzi, importuri, contracte și oferte;
  • gestionarea vânzărilor + comenzi, e-Commerce, exporturi, contracte și oferte;
  • gestionarea stocurilor și a inventarelor;
  • gestionarea prețurilor și promoțiilor;
  • gestionarea RMA (garanțiilor);
  • gestionarea activitații de producție;
  • gestionarea activităților de construcții, instalații și service;
  • gestionarea activității de service auto;
  • gestionarea activitații de transport;
  • gestionarea relațiilor cu clienții și furnizorii - CRM;
  • gestionarea HR (resurse umane), a salariilor și a declarațiilor;
  • gestionarea parcului auto + monitorizare prin GPS;
  • gestionarea imobilizărilor și a reevaluărilor;
  • email-portal, cel mai securizat mod de a interoga online serverul de date;
  • automatizări, licențiere, proceduri și funcții special destinate firmelor și persoanelor care oferă servicii contabile;
  • replicarea datelor online sau deconectat, manual și/sau automat între punctele de lucru aflate la distanță;
  • suport Back-office complet pentru interfețe de vânzări (POS-uri): Retail, Restaurant, Hotel, BeautyCenter și OilPump.

Suita de aplicații Nexus ERP®: CRM, HR, e-Commerce, Retail și HoReCa este una 100% integrată.

Ceea ce oferă, printre altele, pe termen lung clientului un flux de date, documente și proceduri colaborative între departamentele firmei și siguranța investiției inițiale, indiferent de planurile de dezvoltare ulterioare.

Nexus ERP ® este o soluție ready-to-run, astfel timpul și costul implementării este redus semnificativ. Nexus ERP ® beneficiază de instrumente de configurare integrate care asigură un grad ridicat de independență. Astfel, se oferă utilizatorilor posibilitatea de a-și realiza configurarea fluxurilor, documentelor și rapoartelor noi.

Numărul mare de implementări au condus la maturizarea soluțiilor noastre și numărul mare de segmente de piață servite (servicii, comerț, horeca, confecții, industrie, construcții, agricultură,...etc) au condus la construirea unor soluții versatile și dinamice.

Avantaje

  • Nexus ERP ® vă propune controlul centralizat al instrumentelor informatice ale afacerii pe care o conduceți. Controlați unitar atât sistemul financiar-contabil, distribuirea resurselor firmei, cat si vânzările retail (prin sisteme POS: magazin, supermarket, beutycenter, stații carburanți,...etc), cât și comenzile și vânzarile online venite de pe site-ul firmei.

Nexus ERP

  • Nexus ERP ® promovează un model flexibil de implementare: modular cu o politică flexibilă de licențiere. Sistemul scalabil, cu posibilitatea înglobării ulterioare a altor module și licențe, de asemenea simplu de actualizat la versiuni noi.
  • Nexus ERP ® vine cu un know-how cumulat la nivel național (clienții din întreaga țară beneficiază de expertiza și competențele acumulate de o rețea de distribuitori autorizați), precum și de expertiza echipei firmei producatoare, NEXUS MEDIA SRL, care reunește specialiști cu vechime și experiență în domeniu.
  • Posibilitatea gestionării unui sistem complex, cu un număr nelimitat de societăți, filiale și puncte de lucru. Dispune de un sistem eficient și modern de colaborare între punctele de lucru cu flexibilitatea replicării datelor între servere: online, deconectat, automat, manual și mixt.
  • Sistem ergonomic, ușor de configurat, cu păstrarea setărilor și opțiunilor pe utilizatori și/sau societăți. Configurarea drepturilor, restricțiilor și rolurilor pentru fiecare utilizator.
  • Operare rapidă a documentelor cu posibilitatea folosirii doar a tastaturii, cu folosirea cititoarelor de coduri sau a dispozitivelor mobile de scanare și stocare.
  • Importul și exportul de date și rapoarte configurabil din și în diverse formate și aplicații.
  • Integrarea automată pentru diverse interfețe de e-commerce sau oferirea de suport pentru interfațarea și automatizarea cu soluțiile clienților.
  • Si nu în ultimul rand, am utilizat cele mai moderne soluții și tehnologii informatice în dezvoltarea Nexus ERP ®.