Nexus Restaurant - Prezentare generală

Restaurant.Nexus ERP ® ofera solutii complete de management pentru: restaurant a la carte, comenzi & livrari catering, linie servire catering/fast-food/bar si gelaterie.
Restaurant.Nexus ERP ® este simplu de utilizat, modern si va ofera toate facilitatile de care aveti nevoie pentru a va conduce eficient si rentabil afacerea.
Restaurant.Nexus ERP ® va ofera gratuit prin www.hailarestaurant.ro (si/sau prin propriul dvs. site) extinderea instant a marketingului si vanzarilor pe internet.
Restaurant.Nexus ERP ® discuta cu clientii si salariatii dumneavoastra prin email, de exemplu:
  • clientii cer meniul expediind un email la meniu@firmata.ro si Restaurant.Nexus ERP ® le raspunde automat, tot printr-un mesaj email (replay), trimitandu-le acestora meniul restaurantului;
  • clientii pot comanda produse expediind un email la catering@firmata.ro si Restaurant.Nexus ERP ® introduce in sistem o comanda de catering;
  • salariati cer situatia comisionului/salariului cuvenit sau topul vanzarilor pe ospatari expediind un email la comision_r@firmata.ro si Restaurant.Nexus ERP ® le raspunde automat, tot printr-un mesaj email (replay), calculand si trimitandu-le acestora instantaneu informatiile dorite.

    Oferind transparenta Restaurant.Nexus ERP ® ofera de fapt siguranta, comoditate si motivare atat clientilor cat si salariatilor. Totul automat si totul fara a consuma suplimentar nici efort, nici timp si nici bani.

    Cresteti operativitatea angajatilor
  • Preluarea comenzilor direct de la masa cu ajutorul dispozitivelor mobile (Tablet PC/PDA/PALM/Telefon) si a modulului Nexus.Mobile.Restaurant.
  • Solutie mobila, cu Tablet PC, pentru comanda produselor la masa direct de catre clienti.
  • Preluarea si gestionare comenzi la sectii (bucatarie, bar, pizzerie, etc) cu ajutorul imprimantelor departamentale si/sau mai eficient cu ajutorul unui POS specializat.
  • Posibilitatea modificarii modului de preparare a produselor in momentul preluarii comenzii de la client.
  • Posibilitatea modificarii retetei in momentul preluarii comenzii de la client.
  • Transferul de produse intre Notele de plata cu confirmarea ospatarilor implicati.



  • Transferul Notelor de plata intre ospatari (la predarea turei) cu confirmarea ospatarilor implicati.
  • Gestionarea rezervarilor pentru mese, saloane sau intreg restaurantul. Preluare, raportare si avertizare.

    Gestionati eficient materiile prime
  • Stocurile de marfuri si materii prime pot fi gestionate automat pe baza retetelor.
  • Asistent pentru solutionarea automata a lipsei de stocuri de materii prime - aferente retetelor produselor vandute.
  • Avertizari pentru expirarea produselor si pentru scaderea stocului sub pragul minim.
  • Solutie de inventariere rapida.
  • Rapoarte pentru contabilitatea primara: NIR, Fisa de Magazie, Consumuri, ...etc.
  • Rapoarte pentru evidenta stocurilor: fisa de magazie, fisa de magazie globala, fisa de centralizata, balanta, inventar, registrul stocurilor, expirare produse, necesar aprovizionare.

    Organizati in detaliu activitatea
  • Amenajare restaurant: pozitionare si selectie diverse modele de mese.
  • Gestionarea meniurilor pentru ofertare/contractare evenimente (mese festive, reuniuni, ...etc)
  • Configurare meniu de produse (discounturi, dimensiuni si culori butoane).
  • Roluri prestabilite pentru utilizatori: ospatari, sefi de sala sau restaurant, bucatari, ...etc.

    Fidelizare clienti
  • Identificarea clientilor dupa cardul de fidelitate (bronze, silver, gold, platinum) si oferirea de discounturi diferentiate pe clase de produse si pe tipul de card.
  • Configurator de promotii, care utilizeaza cele mai populare practici de marketing (de ex.: 2 la pret de 1, la 2 cumparate un alt produs cadou, ...etc).
  • Discounturi de tip Happy Hour oferit pe clase de produse.
  • Discounturi de tip Meniu Complet oferit pe grupe selectate de produse.
  • Discount liber oferit de ospatar pe produs sau pe nota de plata.



    Solutie fiscala
  • Tiparire Bonuri Fiscale pe diverse tipuri de case de marcat (in regim imprimanta fiscala).
  • Tiparire Note de Plata si Comenzi pe diverse tipuri de imprimante departamentale.
  • Crearea si tiparirea de Facturi in baza Bonului Fiscal (inclusiv suport pentru declaratiile 392 si 394).
  • Plata cu tichete valorice/vouchere si evidenta acestora pe tipuri valorice.
  • Posibilitatea inchiderii Notelor de Plata prin transfer catre protocol sau catre un contract (PrePay sau PostPay).
  • In cazul utilizari solutiei integrate Hotel.Nexus ERP, se ofera posibilitatea transferului platilor catre clientii camerelor de hotel.
  • Posibilitatea lucrului in mod nefiscal. Acest mod de lucru este util, de exemplu, in cazul in care se testeaza functionarea softului.

    Controlati activitatea curenta
  • Monitorizarea restaurantului in timp real cu ajutorul interfetei de vanzari - timpi de asteptare, vanzari pe mese, note deschise/inchise/la plata.
  • Rapoarte On-Line pe telefonul dvs. sau pe un alt dispozitiv mobil conectat la internet cu ajutorul Nexus.Mobile.Restaurant.
  • Rapoarte detaliate de vanzari, consumuri, statistici, necesar aprovizionare, rezervari, ...etc. cu posibilitatea de export in cele mai populare formate: Word, Excel, PDF, ...etc.
  • Rapoarte de operare a utilizatorilor pentru urmarirea activitatii acestora.
  • Rapoarte de analiza legate de statistica vanzarilor (nr. clienti, profit, ...etc).
  • Anulare si retur produse cu confirmarea sefului de salon sau restaurant.
  • Monitorizarea restaurantului prin LOG-uri (istoric) de operare grupate de utilizatori si operatii efectuate de acestia (stergeri, anulari, ...etc).

    Beneficiati de o gama extinsa de functionalitati
  • Rezervari si comenzi Catering direct de pe site-ul dvs.
  • Restaurant.Nexus ERP. are capacitatea gestionarii centralizate a unei retele sau a unui complex de restaurante.
  • Generarea automata de articole contabile pentru inregistrarea cumpararilor si vanzarilor.
  • Evidenta soldurilor la furnizori si a fiselor de furnizori.
  • Registrul de Casa, Jurnal Banca, Compensari, ...etc.
  • Siguranta si securitatea datelor oferita de unul din cele mai performante servere de baze de date existente.
  • Posibilitatea de lucru cu serverul de date aflat la distanta printr-o conexiune la internet.



    Avantaje
    Restaurant.Nexus ERP ® este o solutie simplu de utilizat, usor de inteles si care raspunde afirmativ la marea majoritate a solicitarilor functionale venite de la utilizatori.
    Restaurant.Nexus ERP ® ofera robustete, siguranta si agilitatea necesara pentru a va putea dezvolta profitabil afacerile.

  • Instrumente puternice pentru fidelizarea clientilor: carduri ierarhizate, constructor complex de promotii, Happy Hour, Meniu Complet si discount direct. Inclusiv istoric si indicatori de evaluare a clientilor, pentru a sti mereu care sunt preferintele si categoria acestora.

  • La preluarea comenzilor ospatarul poate modifica atat modul de preparare a retetei cat si reteta in sine, prin adaugarea sau scaterea de ingrediente. Pretul produselor noi obtinute este recalculat instant.



  • Notele de plata pot fi impartite in mai multe, transferate intre mese si clienti si/sau cumulate intre ele, oricum se doreste pentru a raspunde cerintelor clientilor.

  • La preluarea comenzilor ospatarul poate modifica atat modul de preparare a retetei cat si reteta in sine, prin adaugarea sau scaterea de ingrediente. Pretul produselor noi obtinute este recalculat instant.

  • Restaurant.Nexus ERP ® prin rapoartele si instrumentele sale promoveaza competitia (in sens pozitiv) intre ospatari.

  • Module specializate (GRATUIT) pentru: preluare rezervari online si telefonic, preluare livrari catering online si telefonic, contracte de catering si contracte pentru evenimente.

  • Marketing, rezervari si vanzari online instant (GRATUIT) prin serviciile oferite de www.hailarestaurant.ro. Paginile de comenzi, rezervari, evaluari, ...etc pot fi redirectate si oferite si prin site-ul propriu.

  • Mini portal online (GRATUIT) pentru managerii, optimizat pentru telefoane mobile, pentru interogarea bazei de date: vanzari, stocuri, solduri ...etc.

  • Solutie mobila (GRATUIT) pentru preluat comenzile de catre ospatari la masa cu ajutorul unui PALM.

  • Solutie mobila (GRATUIT) pentru preluat comenzile de catre clienti la masa cu ajutorul unui Tablet PC Android.

  • Integrare nativa cu alte solutii software pentru a creste functionalitatea si eficienta sistemului informatic: Hotel, ERP, Salarii, Resurse Umane, Parc Auto, Analyst, Retail ...etc.

  • Rapoarte, statistici si analiza pentru: vanzari, clienti, ospatari, saloane, zile, luni ...etc. Inclusiv un indicator global de stare a afacerii, care in algoritmul sau de calcul integreaza intreg spectru de venituri si cheltuieli al businessului.