Nexus ERP

Pași utilizare modul Clienti incerți


    Scopul acestui modul este de a ține o evidență a clienților incerți care au facturi cu solduri restante.

    Facilități de bază

    Adăugarea unei facturi cu sold restant se realizează prin apelarea asistentului Adaug facturi cu sold restant.

    În fereastra apărută vom completa următoarele informații:

    • denumirea previziunii, de exemplu "Furajare vaci categorie G1";
    • data documentului de transfer al facturii in cadrul modulului de clienti incerți;
    • perioada scadentei;
    • partenerul;
    • contul facturii, care este adus de din setarea "Cont implicit factura client" din modulul "Facturi clienți";
    • contul clientului incert;

    După ce se apasă butonul "Cauta" vor fi afișate toate facturile cu sold restant din perioada aleasă de utilizator și după contul facturii ales de acesta. Se selectează facturile ce vor fi transferate în modulul de Clienți incerți și se apasă butonul "Salvează".

    În fereastra de editare vor fi afișate informații cu privire la:

    • tipul documentului;
    • data documentului de transfer al facturii în cadrul modulului de clienți incerți;
    • gestiunea;
    • clientul;
    • contul clientului incert";
    • valoarea totală a facturii;

    De asemenea, pot fi introduse și observații pentru fiecare document.