Nexus ERP

Calendar

Calendarul permite utilizatorilor sa-si organizeze eficient activitatile prin insemnarea pe zile a activitatilor, stabilirea recurentei si avertizarea  la timp a activitatilor care trebuie sa fie efectuate.

Modul de reprezentare a activitatilor pe zile, saptamani sau luni, vizualizarea si editarea rapida a acestora, exactitatea in anuntarea activitatilor pentru care timpul de start a fost atins, consultarea statusului activitatilor proprii si alocate optimizeaza procesul muncii si elimina perioadele de inactivitate datorate unor deficiente in organizare.

Calendar

Activitatile nefinalizate in ultimele luni (numar de luni stabilit in fereastra de setari) sunt afisate in tabelele Activitatile Mele si Activitati alocate.

In calendar se pot consulta toate activitatile indiferent de statusul lor de desfasurare.

Utilizatorul are posibilitatea de a adauga o activitate rapida proprie prin introducerea subiectului in casuta de deasupra celor doua tabele de activitati nefinalizate si apasarea tastei ENTER.

 AddRapidTask

Pentru a stabili informatii despre programare, recurenta, evolutie, se apasa dublu-click pe o activitate si se editeaza datele in fereastra corespunzatoare.

EditTask

Unei activitati i se poate asocia o schema de recurenta in cazul in care aceasta trebuie sa fie efectuata la intervale de timp regulate. In fereastra de editare a activitatii, in tab-ul RECURENTA, se stabilesc tipul si numarul de perioade la care sa se repete activitatea, precum si optional, o data de final a desfasurarii activitatii.

Utilizatorul poate controla evolutia activitatii in tab-ul EVOLUTIE, prin stabilirea statusului, a datei de finalizare, procentului  si statusului de finalizare.

Culorile activitatilor din calendar corespund statusurilor de desfasurare si finalizare a activitatilor, astfel incat utilizatorul poate identifica usor activitatile de interes si isi poate forma o imagine de ansamblu asupra volumului de munca si a modului de lucru in cadrul firmei.