Nexus ERP

Import atașamente din director local în modulul Personal


    Pentru a încărca în arhiva din NexusERP documentele aferente salariaților prin intermediul asistentului “Import atașamente din director local” trebuie să parcurgem următorii pași:

    1. Crearea directorului/directoarelor de unde vor fi încărcate documentele în arhivă.
Creare director
    1. Popularea directorului creat la pasul 1 cu fisierele salariaților. Denumirea fișierelor trebuie să respecte o anumită structură, în funcție de tipul de document pe care dorim să îl încărcăm (Contract de muncă, Fișă de post etc) și de modalitatea de identificare a salariatului în baza de date (CNP, marcă, id intern sau id extern). În exemplul nostru, vom atașa contractele de muncă ale salariaților, identificarea acestora realizându-se prin marcă.
Populare director
    1. Personal – Asistent- Import atașamente din director local.

      Pentru exemplul nostru, configurăm următoarele date:

      Tipul clasificarii: Contract de muncă;

      Tratare date existente: Sari peste (Se vor adăuga în baza de date doar documentele care nu există deja.). În cazul în care se dorește ca fișierele să fie adăugate în baza de date indiferent dacă există sau nu, se poate alege opțiunea Adaugă. Dacă se dorește actualizarea datelor existente, se poate folosi opțiunea Suprascrie.

      Câmp legătură: Marcă.

      Director: Se alege locația directorului creat la pasul 1.

    1. Sunt identificați în baza de date salariații în funcție de marcă. Dacă exista se va afișa numele salariatului și date despre contractul de muncă al acestuia. Dacă marca regăsită în denumirea fișierului nu există în baza de date, se va afișa un mesaj.
Selectie fisiere
    1. La apăsarea butonului Salvez, documentele vor fi încărcate în arhiva NexusERP si vor putea fi vizualizate în tab-ul Link-uri al fiecărui salariat.
Vizualizare documente