Cafeneaua contabilă

Problema modul Audit intern

Adaugat 9 Mar 2016 | Prioritate N | Categorie Utilizare Nexus

In modulul Expert - Audit intern, la toate facturile emise incasate prin cont, deci introduse din modulul Iesiri - Facturi clienti imi apare aceasta atentionare: ”Pentru documentul [Factura 11020/02.02.2016] TVA document difera de TVA articole contabile”. Stiti cumva de ce?

Răspuns 1 Problema modul Audit intern

Adaugat 10 Mar 2016

Diferentele dintre TVA document si TVA articole contabile pot sa apara daca ati operat documente dupa ultima colectare articole BV, daca nu este activata optiunea "Sistem automat note contabile". Rulati inca o data procedura de colectare si Auditul.

Răspuns 2 Problema modul Audit intern

Adaugat 11 Mar 2016

Multumesc pentru raspuns. Inteleg ce spuneti dar cred ca alta este problema. Am dat colectare dar situatia nu s-a schimbat. La toate firmele la care introduc facturi din Iesiri - Facturi clienti, pentru toate aceste facturi, imi apare atentionarea de care v-am zis. Sfaturile aferente acestei atentionari sunt: colectati din nou si verificati cota de TVA (care bineinteles ca e schimbata de la 24 la 20).

Răspuns 3 Problema modul Audit intern

Adaugat 15 Mar 2016

Instalati ultima versiune de pe site, sau contactati consultantul dvs sa verifice pe baza dvs de date.