Conectare la baza de date
Conectare la baza de date
Fereastra de conectare contine/cere urmatoarele informatii:
- Data sistemului de calcul, nu se poate edita.
- Schimbul, pentru locatiile unde se lucreaza in schimburi. Poate fi 1, 2 sau 3. Pentru a completa apasati pe butoanele sus/jos pentru a ajunge la cifra dorita.
Data contabila este incarcata automat din baza de date ca fiind data contabila a ultimului document salvat pe ziua anterioara, curenta sau ziua urmatoare datei curente. Se va schimba doar in cazul lucrului in schimburi, pentru schimbul de noapte.
Numarul Z este incarcat din baza de date ca fiind numarul Z corespunzator dispozitivului curent setat in aplicatie. Setarile casei de marcat pot fi consultate din aplicatia Nexus.EcrPrint.
- In casuta aferenta casierului introduceti numele utilizatorului si apasati butonul cu sageata pentru a putea introduce parola. In cazul in care nu aveti tastatura, puteti apasa butonul cu tastatura si va aparea pe ecran o tastatura virtuala pentru a putea introduce textul dorit.
- Logarea se poate realiza prin 2 modalitati:
- Introducere prin text nume si parola utilizator
- Scanare card cu datele de conectare ale utilizatorului
- In casuta aferenta parolei introduceti parola utilizatorului cu care doriti sa va conectati la baza de date
- Apasati butonul de validare pentru a finaliza logarea.
Pentru reconectarea cu un alt utilizator procedati dupa cum urmeaza:
- apasati butonul LOG-OUT
- schimbati, daca este cazul, schimbul de lucru si/sau data contabila
- reintroduceti numele si parola utilizatorului
In cazul in care parametrii de conectare sunt incorecti sau conexiunea la serverul de date este intrerupta veti primi un mesaj de eroare. Pentru a rezolva aceasta problema procedati astfel:
- Inchideti aplicatia Nexus.Retail
- Dupa caz:
- Corectati parametrii de conectare din fisierul SETARI.INI
- Remediati problema intervenita asupra conexiunii la retea