Gestionarea avansurilor pentru comanda client


    Gestionarea avansurilor pentru comanda client în aplicația Retail implică următoarele etape:
    În aplicația back-office:
    • Creare produse de avans pentru fiecare cota de TVA utilizata (ex: 24%, 9%) care sa aibă codurile externe cu prefixul stabilit la setarea "Prefix cod extern produs AVANS" (pagina "Setări generale", aplicația Retail)
    • Adăugarea acestor produse de avans într-o listă de prețuri în modulul "Management prețuri de vânzare"
    În aplicația Retail:
    • În interfața de vizualizare a partenerilor în urma căutării după denumire, se acordă avans pentru comanda la click pe butonul "Încasare avans comandă"
      • În cazul în care există un singur produs de avans pentru care codul extern are prefixul stabilit în pagina "Setări generale", se selectează automat produsul de avans, altfel este necesară selecția unui produs de avans
      • Se introduce suma pentru avans și se apasă butonul "Selecție" pentru a adăuga produsul de avans în bonul fiscal
    • Avansurile se efectuează pentru o anumită cotă de TVA de pe comanda client. Astfel, dacă pe comandă sunt produse cu TVA 24% și TVA 9%, se va adauga un produs de avans cu TVA 24% și/sau un produs de avans cu TVA 9%
    • Se pot adăuga mai multe produse de avans pentru o comandă client pe un bon fiscal
    • La încasarea unei comenzi client, în interfața de vizualizare a partenerilor în urma căutării după denumire, la click pe butonul "Preluare comenzi", se aduc pe bonul fiscal ca retur avans toate produsele de avans acordate comenzii client