Activitati - Nexus BeautyCenter
Activitati - Nexus BeautyCenter
Activitatea unui Beauty Center, deși aparent foarte simplă, este compusă dintr-o serie de interacțiuni cu clienții în vederea introducerii acestora într-o atmosferă plăcută.
Ceea ce Nexus ERP vă propune prin acest modul este organizarea internă astfel încât pentru fiecare activitate să cunoaștem care sunt serviciile prestate, dar și salariații care prestează aceste servicii, precum și gestionarea ușoară a activităților și salariaților activi/inactivi.
Activitățile, serviciile, aparatele si salariații salonului sunt puncte gestionate individual, putând fi ușor modificate și afișate ulterior în Submodulul Programări.
În programul Nexus ERP, pentru fiecare activitate în parte pot fi setați salariații care activează în domeniul respectiv, dar și aparatele utilizate. Această setare permite programarea automată a unui serviciu prin selectarea salariatului și rezervarea automată a aparatului utilizat.
Setările mai sus menționate permit afișarea programărilor (în submodulul Programări) pe activități și/sau pe salariați, gestionarea salariaților activi, gestionarea listelor de preț pentru fiecare angajat în parte, precum și stabilirea manoperei acordate (unde este cazul).
În meniul principal avem posibilitatea de a adăuga un program de lucru pentru fiecare angajat, astfel eliminăm posibilitatea de a crea o programare în afara orelor de lucru, dar mai ales, eliminăm unele acțiuni de căutare a orarului, de înregistrare în alte tipuri de fișiere provizorii, etc.
Un punct foarte important este și afișarea diverselor rapoarte privind activitățile din salon, programul de lucru, distribuirea angajaților, etc. Pornind de la rapoartele de bază, avem posibilitatea de a crea rapoarte noi, de a le redenumi și a le apela ori de câte ori este nevoie.
Gestiune - Se completeaza cu numele gestiunii activitatilor. Acesta se alege din nomenclatorul de gestiuni.
Tip resursa - Reprezinta tipul de resursa alocata activitatii. Este completata automat la adaugarea de salariati si/ sau aparate. Poate avea valoarea: mixt,activitate,salariat. (needitabil)
Activ - Se bifeaza daca activitatea poate fi alocata (bifat:activ, nebifat:inactiv).
Punct de lucru - Se alege punctul de lucru unde se desfasoara activitatea.
Clasa - Se alege clasa din care face parte activitatea.
Vizualizarea sub forma unei liste a salariatilor care activeaza intr-un anumit domeniu/serviciu. Aceasta pagina permite programarea automata a unui serviciu prin selectarea salariatului.
Vizualizarea sub forma unei liste a aparatelor utilizate intr-o anumite activitate. Aceasta pagina permite programarea automata a unui serviciu prin rezervarea automata a aparatului utilizat.
Salariat - Se va completa numele salariatului care realizeaza activitatea.
Punct de lucru - Se va completa numele punctului de lucru unde are loc activitatea.
Lista preturi - Se va alege lista de pret utilizata in calculul pretului activitatii.
Procent variatie pret - Se va completa procentul de variatie al pretului serviciului oferit.
Procent manopera - Se va completa procentul din manopera ce revine salariatului.
Cod card - Se va completa codul de card al salariatului.
Parola - Se va completa parola salariatului.
Activ - Se va bifa daca salariatul este disponibil pentru programari.
(fereastra tip 1)
Denumire aparat - Se va completa numele generic al aparatului folosit in activitate.Aparat - Se va alege numele aparatului (din nomenclatorul de bunuri si servicii aticole, filtrat pe clasa selectata in antet) folosit in activitate.
Nr. Inventar - Se va completa numarul de inventar al aparatului existent in proprietatea salonului.
Punct de lucru - Se va completa numele punctului de lucru unde este folosit aparatul.
Lista preturi - Se va alege lista de pret utilizata in calculul pretului aparatului.
Procent variatie pret - Se va completa procentul de variatie a pretului aparatului.
Activ - Se va bifa daca aparatul poate fi folosit in programari.