Conectare la baza de date

0_Login

Fereastra de conectare contine/cere urmatoarele informatii:

  • Data sistemului de calcul, nu se poate edita.
  • Schimbul, pentru locatiile unde se lucreaza in schimburi. Poate fi 1, 2 sau 3. Pentru a completa apasati pe butoanele sus/jos pentru a ajunge la cifra dorita.

Data contabila este incarcata automat din baza de date ca fiind data contabila a ultimului document salvat pe ziua anterioara, curenta sau ziua urmatoare datei curente. Se va schimba doar in cazul lucrului in schimburi, pentru schimbul de noapte.
Numarul Z este incarcat din baza de date ca fiind numarul Z corespunzator dispozitivului curent setat in aplicatie. Setarile casei de marcat pot fi consultate din aplicatia Nexus.EcrPrint.

  • In casuta aferenta casierului introduceti numele utilizatorului si apasati butonul cu sageata pentru a putea introduce parola. In cazul in care nu aveti tastatura, puteti apasa butonul cu tastatura si va aparea pe ecran o tastatura virtuala pentru a putea introduce textul dorit.

1_Login

    • Logarea se poate realiza prin 2 modalitati:
      • Introducere prin text nume si parola utilizator
      • Scanare card cu datele de conectare ale utilizatorului
  • In casuta aferenta parolei introduceti parola utilizatorului cu care doriti sa va conectati la baza de date

2_Login

  • Apasati butonul de validare pentru a finaliza logarea.

Pentru reconectarea cu un alt utilizator procedati dupa cum urmeaza:

  • apasati butonul LOG-OUT
  • schimbati, daca este cazul, schimbul de lucru si/sau data contabila
  • reintroduceti numele si parola utilizatorului

3_Login

In cazul in care parametrii de conectare sunt incorecti sau conexiunea la serverul de date este intrerupta veti primi un mesaj de eroare. Pentru a rezolva aceasta problema procedati astfel:

  • Inchideti aplicatia Nexus.Retail
  • Dupa caz:
    • Corectati parametrii de conectare din fisierul SETARI.INI
    • Remediati problema intervenita asupra conexiunii la retea