Meserii / Sectii
Meserii / Sectii
Modulul "Programări" este construit pentru a permite realizarea unor acțiuni importante în activitatea unui "Beauty center", precum : înregistrarea și încasarea unor contracte de tip Prepay; vizualizarea rapidă a programărilor cu ajutorul unei legende de culori; căutarea perioadelor disponibile pentru un salariat și pentru o activitate; vizualizarea rapidă a programărilor pe perioade de timp, pe activități, pe salariați sau pe aparate; construirea și apelarea ușoară a istoricului clienților: servicii efectuate, produse achiziționate, dar și diverse observații.
În fereastra Programări vizualizăm toate serviciile solicitate de clienți, statusul fiecărei rezervări fiind evidențiată printr-o culoare reprezentativă. Totodată, în grupul Calendar din meniul de sus, putem vizualiza programările pe diverse perioade: o zi înainte sau după ziua actuală, vizualizarea programărilor pe săptamână, pe lună, etc.
Fereastra Prepay care poate fi apelată din meniul de sus, permite înregistrarea plăților în avans realizate de către client.
Opțiunea Prepay poate fi una simplă în care înregistrăm o valoare încasată cash sau cu cardul din care se va realiza ulterior plata serviciilor.
Ea se mai poate realiza pe bază de contract, caz în care va trebui să definim care sunt serviciile achitate cu acest prepay ca de fiecare dată când se achită cu această metodă să se scadă un serviciu și nu o valoare, evidențiind astfel un preț redus pentru fiecare activitate.
Tab-ul Perioadă disponibilă permite verificarea în timp real a orelor disponibile pentru fiecare activitate și pentru fiecare salariat, în funcție de necesitățile clientului. Selectând o oră disponibilă și apelând butonul Salvez se va crea o programare pentru clientul selectat.
Avertizările predefinite în cadrul modulului ne pot anunța când este ziua de naștere sau onomastica unui client sau care sunt programările din ziua curentă sau următoare. Mesajul poate fi afișat la intrarea în modul sau transmis pe e-mail sau în mesageria internă.
Dacă selectăm un client, putem să îi urmărim ușor întreaga activitate prin paginile:
- General: unde găsim un scurt istoric al activității;
- Istoric programări: unde vedem toate programările realizate de client și statusul lor (anulate, clientul nu a sosit, rezervare, etc.);
- Istoric vânzări: care ne arată ce produse au fost achiziționate de client;
- Fereastra Prepay: ne arată ce sume sau ce servicii are clientul achitate în avans, dar și soldul în prezent;
- Servicii în curs: ne indică serviciile nefinalizate încă;
- Produse nefacturate: este fereastra care ne indică produsele rezervate pentru sau de către client ce urmează a fi achitate sau eliberate de sub rezervare.
Client - Se alege clientul caruia urmeaza a i se face programarea
Salariat - Salariatul care urmeaza sa presteze serviciul
Aparat - Aparatul (dispozitivul, utilajul, vehiculul, terenul) utilizat pentru prestarea serviciului
Activitate - Tipul de activitate de care apartine programearea (needitabil)
Data Stop - Se completeaza data si ora finalizarii programarii
Data reprogramare prognozata - Se completeaza data si ora finalizarii programarii
Serviciu - Se alege serviciul care urmeaza a fi prestat/programat
Status - Starea programarii