Nexus Retail - Prezentare generală

Retail.Nexus ERP ® este cu siguranta una din cele mai performante, complete si fiabile solutii de Retail existente pe piata.
Retail.Nexus ERP ® ofera mai multe interfete de vanzari si modalitati de lucru: magazin, supermarket, statii benzina, statii GPL, fast-food, comenzi, eCommerce, servicii, vanzari "la caiet", ...etc.
Retail.Nexus ERP ® emite simplu, rapid si automat, in functie de contextul utilizat, mai multe tipuri de documente: bonuri fiscale, facturi, bonuri de consum, avize de insotire a marfii, comenzi, modificari de preturi, note de transfer, ...etc. Interfata de vanzari constituie punctul de pornire in relatia cu clientii, de aceea trebuie sa asigure rapiditate si usurinta in operare, flexibilitate in rezolvarea cerintelor imediate ale clientilor, transfer optim de date cu server-ul si dispozitivele periferice: case de marcat, scannere, cantare, display electronic, validatoare de bancnote, sisteme de validare RFDI, ...etc.
Retail.Nexus ERP ® indeplineste toate premisele unei interfete de vanzari operationale, optime si eficiente.

Retail.Nexus ERP ® discuta cu clientii si salariatii dumneavoastra prin email, de exemplu:
  • clientii doresc sa afle informatii despre un produs din magazin expediind un email (cu denumirea sau codul produsului la subiect) la stocuri@firmata.ro si Retail.Nexus ERP ® le raspunde automat, tot printr-un mesaj email (replay), trimitandu-le acestora informatii despre produs: pretul de vanzare, stocul existent, eventualele reaprovizionari si locatia pe raft;
  • salariati cer situatia comisionului/salariului cuvenit sau topul vanzarilor pe agenti expediind un email la comision@firmata.ro si Retail.Nexus ERP ® le raspunde automat, tot printr-un mesaj email (replay), calculand si trimitandu-le acestora instantaneu informatiile dorite.

    Retail.Nexus ERP ® opereaza cu driverele celor mai populare case de marcat electronice fiscale: Aclas, Activa, Carat, Datecs, Elka, Eltrade, Euro, Novitus, Optima, Partner, Riel, Sapel, Sam4S, Xkube, TotalK, Orgtech, Epson. De asemenea, se conecteaza cu diverse modele de cantare: Datecs, DIGI SM-100/SM-300, BIZERBA BS, DIBAL, EVL, Mettler-Toledo, DIGI SM-80, Partner BC400, cantare check-out (preluare cantitate direct de la cantar): CAS, Mettler-Toledo, display-uri client, verificatoare de pret, scannere coduri de bare, scannere magnetice, scannere RFID...etc.
    In plus, interfata de vanzare Retail.Nexus ERP ® este proiectata pentru a fi operata cu monitoare TouchScreen si/sau tastaturi programabile si poate fi configurata prin restrictii de vizibilitate/accesare asupra itemilor de meniu, stabilirea tastelor rapide pentru butoane si itemi de meniu, setarea limbii aplicatiei pentru eficienta operarii.
    Utilizatorii aplicatiei de vanzare se pot autentifica cu parola sau prin scanarea cardului si pot comunica cu ceilalti utilizatori ai aplicatiilor front-office si back-office prin intermediul unei mesagerii integrate.

    retail Nexus ERP

    Retail.Nexus ERP ® permite transferul de date in timp real cu server-ul in modul de functionare online si la o anumita perioada configurabila in modul de functionare deconectat, in care datele necesare vanzarii sunt salvate in fisiere locale criptate.

    Datele despre stocuri, vanzari, incasari, clienti pot fi analizate prin rapoartele specializate sau prin intermediul graficelor configurabile, ambele modalitati prezinta functii de export a datelor in diferite formate: PDF, XLS, DOC, RTF, XML, BMP, PNG, JPG, GIF, TIFF.

    Retail.Nexus ERP ® ofera solutii eficiente de fidelizare a clientilor prin configurarea de promotii desfasurate pe diverse perioade de timp pentru beneficierea de produse cadou, preturi si discounturi speciale, prin aplicarea de discount liber pe articol sau document, precum si prin sistemul info-coduri care permite inregistrarea vanzarilor pe diferite categorii de clienti.
    Retail.Nexus ERP ® optimizeaza fluxul de vanzari prin gestionarea rapida a datelor despre clienti, delegati, adrese de livrare, accesul la istoricul vanzarilor, autentificarea clientilor pe baza de card de fidelitate, rapoartele in timp real pentru analiza vanzarilor, categoriilor si numarului de clienti pe anumite perioade, ...etc.

    Functionalitati oferite de interfetele de vanzari standard Retail.Nexus ERP ®:
  • Solutioneaza doua moduri de functionare din punct de vedere al legaturii cu serverul de baze de date: online, cand comunicatia cu baza de date se realizeaza pe baza unei conexiuni directe si deconectat, caz in care datele necesare vanzarii si bonurile sunt salvate local si se transmit la server periodic.
  • Aprovizionarea cu produse prin transfer automat de la depozit sau prin cereri de aprovizionare de la alte gestiuni cu transfer in urma aprobarii.
  • Incasarea comenzilor clientilor efectuate in aplicatia back-office cu posibilitatea scaderii produselor din stocul rezervat aferent comenzii.
  • Posibilitatea de a efectua vanzari pe datorie "la caiet" - clientul poate sa achizioneze produse si sa le plateasca ulterior intr-una sau mai multe transe.
  • Comunicarea intre utilizatorii aplicatiilor front-office si back-office prin intermediul mesajelor.
  • Adaptat pentru a lucra cu monitoare TouchScreen si utilizarea de tastaturi virtuale pentru rapiditatea si eficienta operarii.
  • Personalizarea interfetei de vanzari prin configurarea pozitiei panoului de comanda si a itemilor de meniu, inclusiv restrictii de vizibilitate si/sau de accesare, selectarea limbii aplicatiei: romana sau engleza.
  • Autentificarea utilizatorilor cu parola sau pe baza de card; validarea unor operatii complexe de catre utilizatorii cu drept de administrator prin scanarea cardului de utilizator.
  • Configurare meniu cautare de produse: dupa denumire, interfata FastFood - vizualizare pe clase de produse; tipul de interfata FastFood constituie un sistem de navigare prin grupele si clasele de produse similar unui sistem de fisiere, iar produsele sunt reprezentate prin butoane cu imagini sugestive si pot fi adaugate automat in bonul fiscal prin apasarea butonului corespunzator.
  • Cautarea produselor dupa cod de bare, folosind diverse tipuri de cititoare simultan (Keyboard, COM, USB), cod produs, denumire produs, serie produs sau nr. lot fabricatie.
  • Consultarea detaliilor pentru un anumit produs: cantitate stoc liber si rezervat, stoc pe numere de lot/serii, locatie raft, cereri aprovizionare, comenzi aprovizionare cu posibilitatea efectuarii de transfer automat de la depozit sau de cereri de aprovizionare de la alte gestiuni pentru produsul cu stoc epuizat direct din interfata de vanzare.
  • Vanzare de produse cantaribile prin scanarea etichetelor tiparite de cantare electronice; cantarele pot fi gestionate de un modul specializat functie de tipul acestora si modul de comunicare.
  • Preluarea cantitatii produsului direct de la un cantar check-out conectat la calculatorul POS.
  • Gestionarea datelor despre clienti - adaugare, editare, stergere, filtrare, cautare - delegati si adrese de livrare.
  • Solutie de fidelizare a clientilor prin promotii configurabile care permit acordarea de produse cadou, discounturi si preturi speciale, prin discount liber pe articol sau pe bonul fiscal.
  • Operarea de avansuri si storno avansuri, retururi de produse de la bonuri anterioare.
  • Consultarea in orice moment a situatiei incasarilor pentru un bon fiscal: suma incasata de la client, suma restanta, ce urmeaza sa fie incasata de la client, restul ce trebuie returnat clientului in cazul in care suma oferita de client este mai mare decat totalul bonului.
  • Inchidere bonuri in mod fiscal (numerar, card, cec, tichete de masa) sau prin transfer in diverse module back-office: bonuri de consum, procese verbale sau avize cu facturarea la sfarsitul lunii cu posibilitatea utilizarii limitei de creditare.
  • Consultarea si tiparirea in format text sau grafic de facturi in baza bonului fiscal dupa salvarea bonului fiscal sau in orice moment ulterior vanzarii.
  • Posibilitatea de a tipari in format text sau grafic avizele create prin incasarea cu modalitatea de plata contract client.
  • Tiparirea de certificate de garantie pentru bonurile si facturile fiscale.
  • Inchiderea fiscala a vanzarii cu posibilitatea trimiterii automate a comenzii de raport Z la casa de marcat si avertizarea operatorului la o perioada de timp configurabila asupra necesitatii de inchidere fiscala.
  • Analiza statistica a vanzarilor si clientilor prin intermediul info-codurilor care inregistreaza vanzarile pe categorii de clienti.
  • Rapoarte pentru evidenta stocurilor: registrul stocurilor, fisa de magazie, rapoarte vanzari: lista produse vandute, borderou bonuri fiscale, operatii numerar, vanzari pe tipuri de plata, rapoarte incasari bonuri fiscale, locatii cantar.
  • Rapoarte statistice de analiza grafica cu privire la vanzari (cantitate, valoare vanzari, profit, numar clienti, categorii de clienti...etc) cu posibilitatea de a fi salvate si exportate.
  • Operatiuni cu numerar: plata, incasare cu posibilitatea tiparirii la casa de marcat, vizualizare si listare registru de casa.
  • Utilizarea tehnologiei de ultima ora .NET Framework 4.0, SQL SERVER 2008.

    Retail.Nexus ERP ® permite vanzarea de produse de benzinarie printr-o interfata speciala care asigura controlul pompelor din interfata de vanzari:
  • Transmisia de date intre pompele cu combustibili sau GPL se poate realiza prin diverse protocoale de comunicatie - de tip IFSF sau seriale.
  • Din interfata de vanzari, se permite actualizarea la pompe a preturilor combustibililor conform preturilor din baza de date.
  • Posibilitatea de a vinde combustibili cu valoare sau volum preincarcat.
  • 2 modalitati de lucru in interfata speciala de benzinarie: mod de lucru zi - normal, mod de lucru noapte cand alimentarea la pompe este posibila numai cand sunt setate volumul sau valoarea preincarcate.
  • Inchidere bon fiscal pe baza de contracte + card cu avizare imediata si facturare lunara, bon intern de consum, consum metrologie...etc.
  • Realizarea de rapoarte statistice pentru evidenta stocurilor si a consumului de combustibili din pagina de rapoarte sau direct din interfata de vanzari ? raportul de tura.
  • Verificarea consumului de combustibili atat la statia de benzinarie cat si in baza de date, atentionarea in cazul unor diferente de volum.
  • Posibilitatea de a returna produsele de combustibil prin modalitatea de plata speciala metrologie.
  • Crearea, salvarea in baza de date si tiparirea la casa de marcat de bonuri fiscale in mod automat pentru pompele GPL.
  • Interfata automata de benzinarie fara operator pentru decontari pe baza de contract sau consum intern. Permite identificarea clientilor/angajatilor companiei prin intermediul unui sistem carduri/cititoare RFID.
  • Interfata automata de benzinarie fara operator pentru incasari cu numerar. Incasarea tranzactiilor de carburanti se face prin intermediul validatoarelor de bancnote.

    Retail.Nexus ERP ® include solutia POS Comenzi care poate fi utilizata in centrele comerciale unde produsele pentru vanzare sunt clasificate si distribuite pe departamente, iar bonurile fiscale se tiparesc in locatii speciale, diferite de departamentele cu marfa:
  • Adaugarea de produse de la unul sau mai multe departamente pe o comanda identificata printr-o eticheta cu cod de bare.
  • Posibilitatea de transfer a produselor de pe comenzile nefacturate pe alte comenzi.
  • Consultarea statusului fiecarui produs de pe comanda: nefacturat, facturat sau livrat.
  • Salvarea in baza de date si tiparirea bonului fiscal corespunzator comenzii in interfata de vanzari aflata in locatia casei de marcat.
  • Livrarea produselor de la departamentele de vanzari in baza bonului fiscal aferent comenzii.
  • Posibilitatea de transfer a produselor anulate de pe comanda incasata, pe o alta comanda pentru a putea fi facturate ulterior.
  • Listarea de etichete cu coduri de bare pentru comenzi din interfata de vanzari.



    Avantaje
  • Utilizarea Retail.Nexus ERP ® conduce la simplificarea si fluidizarea operatiunilor si implicit la cresterea vanzarilor.

  • Retail.Nexus ERP ® prin rapoartele si instrumentele sale stimuleaza competitia (in sens pozitiv) dintre agentii de vanzari.

  • Situatiile de epuizare a stocului sunt rezolvate prin aprovizionarea cu transfer automat de produse de la depozit direct din interfata de vanzari.

  • Poate functiona deconectat de la baza de date, schimbul de date cu serverul facandu-se automat pe un fir separat de executie. Se testeaza periodic prezenta conexiunii la baza de date, iar daca aceasta exista se face schimbul de date cu serverul.

    Retail Nexus ERP

  • Gestionarea direct din interfata de vanzari a cererilor de aprovizionare, a transferurilor de produse si a consultarii stocurilor tuturor magazinelor din retea.

  • Instrumente puternice pentru fidelizarea clientilor: carduri fidelizare, constructor complex de promotii, discount direct, liste de preturi per clienti si grupuri de clienti, ...etc.

  • Personalizare avansata a interfetei de lucru pentru a se potrivi cat mai mult atat utilizatorilor, cat si a dispozitivelor cu care se conecteaza Retail.Nexus ERP ®.

  • Gestionarea vanzarilor pe datorie "la caiet". Retail.Nexus ERP ® tine evidenta soldurilor pe clienti si, mai mult, pe produsele vandute si neincasate.

  • Interfete multiple de operare pentru a se potrivi cat mai mult cu nevoile utilizatorilor.

  • Gestionare avansata a tiparirii bonurilor fiscale si a tratarii eventualelor erori provenite de la casa de marcat.

  • Consultarea detaliata a informatiilor despre stocuri direct din interfata de vanzari: cantitate stoc liber si rezervat, stoc pe numere de lot/serii, locatie raft, cereri de aprovizionare existente in sistem, comenzi de aprovizionare existente in sistem.

  • Consultarea detaliata a istoricului vanzarilor pe clienti direct din interfata de vanzari: cumulat, detaliat pe documente, modalitati de incasare, ...etc.

  • Operatiuni de deschidere si inchidere zi cu verificarea si validarea predarii schimbului, tiparirea raportului Z, ...etc.

  • Sistem de comenzi si centralizare pentru incasare destinat magazinelor multigestiune.

  • Suport si exemple pentru extinderea instant a vanzarilor in mediu eCommerce. Gestionati unitar (produse, preturi, comenzi, facturi, poze, descrieri, ...etc) atat vanzarile on-site cat si cele on-line. Lucrati mai organizat, cu un volum mai mic de munca si cu cheltuieli mai mici, adica lucrati mai eficient.

  • Interfata automata de benzinarie fara operator pentru incasari cu numerar sau pe baza de contract.

  • Mini portal online (GRATUIT) pentru managerii, optimizat pentru telefoane mobile, pentru interogarea bazei de date: vanzari, stocuri, solduri ...etc.