Oportunitati
Oportunitati
Noutati
Modulul de oportunitati ajuta la gestionarea de noi oportunitati de vanzare, la atragerea de noi clienti si fidelizarea celor existenti pentru produsele si serviciile furnizate de companie, accelerand procesul de vanzare si maximizand numarul de contracte incheiate. In orice moment se poate urmari istoricul relatiei cu clientii si stadiul fiecarei oportunitati de vanzari, precum si derularea efectiva a proiectelor. Este parcurs intregul ciclu de vanzare, de la identificarea potentialului client, ofertare si pana la incheierea contractului, putand previziona incasarile viitoare, pe baza informatiilor stocate.
Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: Data adaugarii, Subiect, Client potential, Data estimata, Venit estimat, Probabilitate(%), Evaluare, Stare, Faza, Gestiune, Discount, Descriere, Agent vanzari, Dispecer, Valid, Anulat (vezi configurare coloane modul).
Posibilitate grupare dupa: Client potential, Gestiune, Data estimata, Evaluare, Stare, Faza, Agent vanzari, Dispecer (vezi utilizare grupari).
Posibilitate filtrare dupa: Client potential, Gestiune (vezi utilizare filtrari).
Operatii in fereastra principala a modulului:Configurari
Operare date
Subiect - Se completeaza subiectul oportunitatii
Data estimata - Se completeaza cu data estimata de finalizare a oportunitatii.
Stare - Se alege starea oportunitatii curente la un moment dat (In desfasurare, Suspendata, Dupa inchidere mai poate fi Castigata sau Pierduta)
Faza -
Probabilitate (%) - Se completeaza sansele ca oportunitatea sa se concretizeze (procentual)
Client - Se alege clientul potential sau existent care reprezinta un interes in prezentarea produselor companiei
Evaluare - Se completeaza sansele ca oportunitatea sa se concretizeze (Rece, Cald, Fierbinte)
Data estimata - Se completeaza cu data estimata de finalizare a oportunitatii.
Stare - Se alege starea oportunitatii curente la un moment dat (In desfasurare, Suspendata, Dupa inchidere mai poate fi Castigata sau Pierduta)
Faza -
Probabilitate (%) - Se completeaza sansele ca oportunitatea sa se concretizeze (procentual)
Client - Se alege clientul potential sau existent care reprezinta un interes in prezentarea produselor companiei
Evaluare - Se completeaza sansele ca oportunitatea sa se concretizeze (Rece, Cald, Fierbinte)
Agent vanzare - Se completeaza cu numele agentului de vanzari, ales din nomenclatorul de personal.
Discount procentual (%) - Se completeaza valoarea discountului procentual care se poate oferi la valoarea totala a produselor care fac obiectul oportunitatii
Discount valoric - Se completeaza valoarea discountulului valoric care se poate oferi la valoarea totala a produselor care fac obiectul oportunitatii
Dispecer - Se completeaza cu numele dispecerului, ales din nomenclatorul de personal.
Ruta, tip transport - Se completeaza ruta de transport.
Gestiune - Se completeaza cu numele gestiunii produselor/ serviciilor . Aceasta se alege din nomenclatorul de gestiuni.
Discount procentual (%) - Se completeaza valoarea discountului procentual care se poate oferi la valoarea totala a produselor care fac obiectul oportunitatii
Discount valoric - Se completeaza valoarea discountulului valoric care se poate oferi la valoarea totala a produselor care fac obiectul oportunitatii
Dispecer - Se completeaza cu numele dispecerului, ales din nomenclatorul de personal.
Ruta, tip transport - Se completeaza ruta de transport.
Gestiune - Se completeaza cu numele gestiunii produselor/ serviciilor . Aceasta se alege din nomenclatorul de gestiuni.
Descriere - Se completeaza observatiile legate de oportunitatea curenta
Editarea liniilor aferente mentiunilor (discutii/dialog) aferente unei oportunitati (fereastra tip 1)
Data - Data consemnariiMentiune - Text mentiune
Persoana contact - Persoana contact / Delegat
Editarea liniilor aferente produselor ce reprezinta obiectul unei oportunitati (fereastra tip 2)
Denumire produs - Denumirea produsului (needitabil)Unitate de masura - Unitatea de masura (needitabil)
Deviz - Deviz
Cantitate - Cantitatea
Pret vanzare fara T.V.A. - Pretul unitar de achizitie
Pret vanzare cu T.V.A. - Pretul unitar de achizitie
Valoare fara T.V.A. - Valoare fara T.V.A. (needitabil)
Valoare T.V.A. - Valoare T.V.A. (needitabil)
T.V.A. iesire % - T.V.A. iesire %
Cod extern - Codul extern al produsului (needitabil)
Rapoarte