Nexus Print - Prezentare generala

EcrPrint.Nexus ERP ® asigura management-ul tiparirii bonurilor efectuate din diferite aplicatii: Nexus ERP ®, Lite.Nexus ERP ®, Retail.Backoffice.Nexus ERP, Retail.Nexus ERP ®, Restaurant.Nexus ERP ®.
EcrPrint.Nexus ERP ® permite gestionarea erorilor intervenite in tiparirea bonurilor prin evidentierea cauzelor erorilor si prin functiile de validare si retiparire a bonurilor fiscale sau nefiscale. Centralizarea operatiilor de tiparire a bonurilor din aplicatiile front-office si back-office intr-o singura aplicatie confera fiabilitate si eficienta in activitatea integrala a companiei.



Modul de operare in aplicatiile care tiparesc bonuri fiscale la casa de marcat si diverse note la imprimante departamentale in baza unor documente, precum bonuri, facturi, note de transfer intre conturi, note de plata, este optimizat prin transferul activitatii de gestionare a tiparirii bonurilor catre aplicatia EcrPrint.Nexus ERP ®, eliminandu-se astfel timpul de asteptare a tiparirii bonului si de procesare a rezultatelor tiparirii.

Toate informatiile necesare tiparirii bonurilor sau notelor sunt salvate pe server sau in fisiere locale, in cazul in care nu se doreste incarcarea traficului de date intre server si aplicatie, si sunt procesate de aplicatia EcrPrint.Nexus ERP ® inainte de a fi trimise in formatul standard de bon sau nota la casa de marcat, respectiv imprimanta.

Toate setarile aferente caselor de marcat sunt configurabile si salvate in baza de date pentru a se asigura initializarea rapida si corecta a driverelor caselor de marcat inainte de tiparirea bonurilor.

EcrPrint.Nexus ERP ® ofera posibilitatea gestionarii erorilor la casa de marcat prin verificarea premiselor necesare functionarii corecte a dispozitivelor fiscale si prin diagnosticarea problemelor intervenite pe parcursul tiparirii bonurilor in vederea inlaturarii cauzelor erorilor aparute.

Caracterul securizat al aplicatiei EcrPrint.Nexus ERP ® se reflecta in accesarea paginilor si functionalitatilor in baza drepturilor utilizatorului conectat, administrator sau casier.

Functionalitati oferite de interfata pentru gestionarea tiparirii documentelor EcrPrint.Nexus ERP ®:
  • Tiparirea bonurilor la diverse case de marcat: Aclas, Activa, Carat, Datecs, Elka, Eltrade, Euro, Novitus, Optima, Partner, Riel, Sapel, Sam4S, Xkube, Total, Orgtech, Epson.
  • Tiparirea notelor la imprimantele departamentale care suporta limbajele Datecs si Epson in mod direct prin comunicatia seriala sau prin intermediul driverului la alte imprimante.
  • Stabilirea setarilor specifice fiecarei case de marcat si imprimante pentru tiparirea corecta si personalizata a bonurilor si notelor.
  • Tiparirea imediata a bonurilor transmise din aplicatiile back-office si front-office.
  • Optiunea de verificare a statusului de succes sau eroare a tiparirii bonurilor cu posibilitatea transferului acestora in cazul in care intervine o eroare la tiparire in pagina de gestionare a erorilor de printare.
  • Functii de validare si retiparire a bonurilor cu eroare la tiparire.
  • Accesarea actiunilor de vizualizare, adaugare, modificare asupra dispozitivelor fiscale, validare si retiparire asupra bonurilor cu eroare la printare, se efectueaza in functie de drepturile utilizatorului: administrator sau casier.
  • Acordarea dreptului de a gestiona erorile de printare pentru utilizatorul casier.
  • Implementarea pentru casele de marcat a functiilor de discount pe produs si pe document, retur produse, plati multiple pe bon, listare text publicitar, listare bon nefiscal, raport Z, raport X, listare operatiuni de extragere si depunere numerar.
  • Implementarea pentru imprimante departamentale a functiilor de formatare titlu, subtitlu, listare logo.
  • Utilizarea tehnologiei de ultima ora .NET Framework 4.0, SQL SERVER 2008 R2.



    Avantaje
  • Gestionarea eficienta a bonurilor fiscale la case de marcat, a notelor la imprimante departamentale.
  • Salvarea informatiilor necesare pentru tiparirea bonurilor si notelor in baza de date sau in fisiere locale pentru fluidizarea traficului intre aplicatie si server.
  • Configurarea completa a setarilor specifice ale dispozitivelor fiscale.



  • Management-ul erorilor de printare a bonurilor si diagnosticarea problemelor intervenite in tiparirea bonurilor la casa de marcat.
  • Tiparirea rapida si fiabila a notelor in mod direct, prin intermediul comunicatiei seriale la imprimantele care suporta limbajele Epson sau Datecs.
  • Tiparirea automata a raportului Z la casa de marcat la inchiderea fiscala din aplicatiile Retail.Nexus ERP ® si Restaurant.Nexus ERP ®.
  • Retiparirea ultimului bon cu eroare la printare din aplicatia Retail.Nexus ERP ®.
  • Blocarea vanzarii in aplicatia Retail.Nexus ERP ® pana la rezolvarea problemelor in functionarea casei de marcat.
  • Deschiderea automata a aplicatiei EcrPrint.Nexus ERP ® la deschiderea aplicatiei Retail.Nexus ERP ®