Comandă internă stoc agent




    La acționarea butonului Comandă internă stoc agent afișăm o pagină în care avem posibilitatea de a crea o comandă internă. Completăm informațiile necesare, apoi click pe butonul Continuă.

     

    Pe pagina de comanda internă avem mai multe butoane: 

    1. Butonul Caut: putem alege o clasă sau o grupă iar la click pe acest buton sunt afișate toate produsele din clasa, respectiv grupa selectată sau putem scrie denumirea unui produs iar la click pe butonul Caut va fi afișat produsul căutat. Deasemenea după ce introducem denumirea produsului putem da ENTER pentru a-l căuta.
    2. Butonul de scanare cu scanerul: dacă avem produsul în față il putem adauga pe comanda interna scanându-l cu ajutorul unui scaner mobil bluetooth conectat la telefonul mobil pe care rulăm aplicația de Facturare. După scanare, produsul va fi afișat în zona de căutare și îl putem adăuga ușor pe comandă.
    3. Butonul de scanare cu camera foto: putem căuta produsul si prin scanarea codului de bare cu ajutorul camerei foto a telefonului.
    4. Butonul plus +: la click pe acest buton apar un set de butoane care ne ajută să adăugăm rapid un produs pe comandă, doar completăm cantitatea sau o putem seta din butoanele de plus + și minus - apoi click pe butonul de check (văzut).
    5. Butonul de info i deschide o fereastră cu informații despre produs
    6. Butonul roșu cu x din dreptul unui produs aflat pe tabul Detalii produse are rolul de a sterge produsul adăugat deja pe comanda internă
    7. Butonul de editare detalii comandă se afla în dreptul titlului, pe primul tab Comandă internă
    8. Butonul Plasează comanda validează comanda internă și ne redirecționează către o pagina cu detalii despre comanda validată și despre produsele de pe comandă.


    După ce căutăm un produs, la click pe denumirea acestuia apare o fereastră în care putem seta:

    • cantitatea prin butoanele plus "+" și minus "-" sau scriem direct cantitatea dorită (dacă dăm click pe cantitate se deschide tastura numerică)
    • denumirea suplimentară

    Deasemena putem vizualiza prețul de listă al produsului cu sau fără tva în funcție de opțiunea bifată sau nu în Nexus: "Afișare prețuri cu tva în comandă".

    În fereastră avem două butoane:

    1. Adaug produs: se adaugă produsul pe comandă 
    2. Renunț: nu se adaugă produsul, se închide fereastra și se revine în pagina de comandă


    La click pe butonul de editare detalii comandă ce se afla în dreptul titlului Comandă internă de pe primul tab, se deschide o fereastră de unde care putem modifica detalii legate de comanda internă. Pe această fereastră se află două butoane:

    1. Modific: se actualizează detaliile legate de comandă pe care le-am modificat
    2. Renunț: se închide fereastra și se revine în pagina de comandă


    În imaginea alăturată putem observa setul de butoane pentru adaugarea rapida a produsului care se deschid la click pe butonul plus +:

    • cu ajutorul butonului de plus + setăm crescator cantitatea
    • cu ajutorul butonului de minus - setăm descrescator cantitatea
    • la click pe căsuța cu cantitate se deschide tastatura numerică de pe telefonul mobil și putem tasta cantitatea dorită
    • la click pe butonul de check (văzut) adăgăm produsul pe comndă cu cantitatea setată
    • butonul cu un x roșu reprezintă butonul de renunțare la adugarea produsului si revenire la butoanele inițiale de plus + și info


    La click pe butonul de info i, se deschide o fereastră cu informații legate de produs: imagine, denumire, clasa, unitate de masura, cod extern și informații legate de stocul produsului grupate pe gestiuni si loturi. 

    Fiecare gestiune reprezintă un buton, la click pe denumirea unei gestiuni se deschide un card în care putem vedea stocul de pe gestiunea respectivă grupat pe loturi.



    La click pe butonul Plasează comanda, comanda internă este validată suntem redirecționați către o pagina cu detalii despre comanda validată și despre produsele de pe comandă. În pagină se gasesc urmatoarele butoane:

    1. Transfer livrare: la click pe acest buton se generează o notă de transfer între conturi și apoi sunt disponibile în pagină încă două butoane "Raport NIR Intrare" și "Raport Aviz Ieșire"
    2. Tipărește comanda: se tipăreste comanda la imprimanta bluetoooth daca este setată in Nexus-Aplicatii Online-Nexus Online SFA, dacă nu, se tipărește pe casa de marcat cu ajutorul unui bon nefiscal, daca este setat numarul dispozitivului fiscal in Nexus.
    3. Anulare comandă: anulează comanda, setează Status: Anulată de pe primul tab
    4. Anulare și reluare comandă: anulează comanda și suntem redirecționați pe antetul unei comenzi noi



    La click pe butonul Tipărește comanda, dacă nu este setată o imprimantă în Nexus și este setat un dispozitiv fiscal atunci se va deschide o fereastră în care suntem întrebați dacă dorim sa tipărim comanda la casa de marcat. Butoanele Da și Nu sunt de confirmare, respectiv infirmare.



    La click pe acest butonul "Transfer Livrare" sunt disponibile în pagină încă două butoane:

    • "Raport NIR Intrare" și 
    • "Raport Aviz Ieșire"