4. Utilizare aplicație Nexus Online Livrări


Comandă client

    Aplicația Nexus Online Livrări afișează comenzile ce sunt în Back Office Nexus ERP, în modulul Comenzi clienți, mai puțin comenzile ce au fost anulate sau onorate.

    O comandă poate fi găsite în aplicație în 3 câmpuri (Comenzi noi, Comenzi de livrat, Comenzi în curs de livrare), în funcție de acțiunile făcute asupra acesteia.



Aprobare/Respingere comandă nouă

    Pentru a aproba sau respinge o comandă nouă, trebuie să accesăm comanda respectivă din câmpul Comenzi noi

    Recomandăm utilizarea opțiunilor de a contacta clientul înainte de aprobare/respingere comandă folosind butoanele Telefon/Mail disponibile în fiecare comandă, dacă setăm această opțiune în Back Office.

    După ce intrăm pe o comanda nouă, putem aproba comanda apăsând butonul "Aprobare comandă". Acest pas va schimba și status ul comenzii în Back Office din comandă "Neprocesată", în comandă "Fermă". Dacă dorim să anulăm comanda, va trebuie să apăsăm pe butonul "Respingere comandă"


Continui livrare

    Odată ce aprobăm comanda, putem continua livrarea în modulul "Comenzi de livrat", sau ne întoarcem la modulul "Comenzi noi". Dacă alegem să ne întoarcem în meniul de "Comenzi noi", pentru a reveni ulterior asupra unei comenzi aprobate, aceasta poate fi găsita în modulul "Comenzi de livrat".

Începe livrarea

    Pentru a începe livrarea propriu-zisă a unei comenzi, trebuie să mergem în câmpul "Comenzi de livrat" și să selectăm comanda pe care dorim să o livrăm.

incepe livrarea

    După ce am selectat comanda dorită pentru livrare, apăsând butonul "Începe livrarea", vom putea selecta produsele dorite pentru livrare. Odată începută livrarea, dacă ieșim din comanda respectivă, aceasta va putea fi găsită în modulul "Comenzi în curs de livrare".

Scanare produse

    Produsele ce vor fi livrate trebuiesc scanate pe rând cu dispozitivul setat în Back Office în câmpul "Scanner mobil Bluetooth" sau selectate manual prin click pe fiecare linie de produs în parte.

Cantitate livrată

    Selectare produse pentru livrare

      Cantitate livrată

        Cantitate livrata

        Confirmare pregătire livrare

          După ce selectăm produsele pentru livrare, acestea vor apărea cu bifa verde pentru confirmare. După ce facem acest pas, status ul comenzii în Back Office va fi "Pregătită pentru livrare".
        Confirmare pregatire livrare

        Finalizează livrarea

          Butonul "Finalizează livrarea" va deschide fereastra în care trebuiesc completate informațiile legate de produs pentru generarea corectă a AWB ului. Câmpul ce trebuie completat obligatoriu este "Greutate".
        Finalizeaza livrarea

        Creare documente

          Selectând butonul "Tipărește documente", se vor crea toate documentele pe care le avem selectate în Back Office pentru "Finalizare pregătire livrare".
        Creare documente
          In campul "Manager dispozitive" putem vedea dispozitive selectate in Back Office pentru a fi asociate cu dispozitivul pe care este instalata aplicatia.

          In campul "Vezi setari" putem avea acces la setarile facute pentru aplicatie din Back Office.