Prezentare generala Nexus Online Info Manager

Aplicația Nexus Online Info Manager este destinată în principal managerilor sau responsabililor cu drept de decizie din întreprinderi. Aceasta aplicație ne oferă posibilitatea de a vizualiza simplu si rapid rapoarte si grafice personalizate pentru fiecare utilizator si afacere in parte.

Aplicatia a fost gandita pentru afisarea de informatii manageriale sintetice care dintr-o privire sa na faca sa intelegem ceea ce ne intereseaza. Ulterior daca vom considera necesar vom putea cere/accesa rapoarte cu o afisare mai complexa si mai detaliata din Nexus ERP.

Uneori nu este productiv sa consultam rapoarte cu zeci sau poate sute de pagini si zeci de coloane, cand de fapt ne intereseaza doar informatii sintetice: echipa de vanzari si-a realizat targetul? cash-flow-ul este ok? comenzile sunt in grafic? bugetele au fost realizate? etc.


Nexus Online Info Manager este o aplicație Android creată pentru dispozitive mobile, care se descarcă din Google Play, și care lucrează online prin Nexus REST API cu baza de date Nexus ERP. Aplicațiile Andorid Nexus combina facilitatile platformei mobile Android si versatilitatea aplicatiilor web moderne. Astfel, aplicația Android o vom descărca și instala gratuit pe telefon din Google Play și scripturile web ale aplicatiei le vom instala pe serverul nostru.

Bineinteles, putem folosi gratuit si locatia implicita de incarcare a scripturilor oferita de Nexus Media srl, cu mentiunea ca fiind un serviciu gratuit nu ne sunt oferite garantii de functionare fară întreruperi, de viteză, etc. Recomandarea noastră este să instalați aceste scripturi web pe același calcultor/server pe care este instalat serverul de baze de date al Nexus ERP.



Graficele și rapoartele din aplicație sunt configurabile , se poate prestabili o perioadă de afișare cum ar fi luna curenta, luna anterioara, ziua curenta etc.

Aplicația oferă posibilitatea de a afișa grafice de la cele mai simple cu o coloană de denumiri și una de sume, până la rapoarte complexe cu grupări și sume multiple.


 


Putem alege între grafice de tip Pie, cu bare orizontale, cu bare verticale, de tip linie sau grafic gauce clasic sau circular (utilizat pentru procentaje sau target vânzări/ încasări).

  


Meniul principal este format din mai multe butoane ce afisează un grafic sau un raport.

Aceste butoane pot fi pătrate, cu posibilitatea de a aseza 3 butoane pe linie, sau dreptunghiulare ce ocupă un rând întreg.

De asemenea, pe lângă formă, aceste butoane pot fi personalizate pe culori, oferind o paletă de 15 culori, sau în funcție de textul afișat. Pe buton se poate fafișa un text predefinit de utilizator (titlul raportului), o imagine de tip icon sau un text calculat cum ar fi totalul raportului, pentru a vedea informația fără a fi necesar accesarea raportului.

Pentru afișarea graficelor sau a rapoartelor se acționează butonul corespunzator și ce va declanșa generarea acestora pentru perioada prestabilită din setări. Datele sunt mereu la curent, motiv pentru care actualizarea raportului poate însemna modificare datelor.


 

Pentru selectarea unei alte perioade, în fereastra cu graficul, respectiv raportul avem la dispozitie, după caz, daca s-a selectat la crearea raportului un parametru de tip perioada  două butoate ce actionează un date picker pentru selectarea perioadei, identificate cu textele „De la data”, „Până la”. În cazul în care parametrul este cu data fixa vom avea un singur buton de selectare a datei, identificat prin textul „Din data”.