Adăugare licență web


Pasul 1. Poziționare tab conexiuni

    Poziționare în tabul conexiuni, verificarea dacă conexiune pe care se va adăuga licența web există.

Pasul 2. Adăugare conexiune

    Dacă conexiune pe care se dorește să se adauge licența nu există, ea se va adăuga prin apăsarea butonului Adaugă conexiune.

    Se selectează serverul și se completează numele bazei de date.

Pasul 3. Testarea conexiunilor

    Testarea conexiunilor se face prin apăsarea butoanelor Test conexiune serviciu Nexus ERP și Test conexiune + conectare utilizator

Pasul 4. Poziționare tab licențe și adăugarea licenței

    Adăugarea licenței se realizează prin apăsarea butonului Adaug licență și completarea formularului.

    Selectarea conexiunii, modulului, utilizatorului pentru care se dorește licența și selectarea subscripției.

Pasul 5. Creare comandă licența web

    Poziționare în tabul comenzi, selectarea licenței/licențelor pentru care se dorește comanda și apăsarea butonului Crează comandă.

Pasul 6. Finalizare comandă

    Comanda nouă adăugată este finalizată dacă aceasta se găsește în tabelul Comenzi finalizate din care se pot verifica următoarele informații: Valoare licență, Perioada, Factura proformă, Contract, Acord licențiere.