Cu ce mă poate ajuta ContClient.ro?


    Acest tutorial doreşte în primul rând să vă răspundă la întrebarea Cu ce mă poate ajuta ContClient.ro?
    ContClient este un site web şi în acelaşi timp un modul onine al Nexus ERP, site care rulează pe serverele aflate în centrul de date al Nexus Media. Mai concret, serviciile oferite de acest site sunt orientate spre conectarea, cât mai simplă şi cât mai rapidă, a clienţilor dvs. cu datele pe care le aveţi în comun cu ei şi care sunt stocate în Nexus ERP.

    ContClient.ro este implementat prin subdomenii. Pentru firma Exemplu SRL din tutorialul nostru a fost implementat site-ul scexemplusrl.contclient.ro

    Ca şi gluma am putea spune, ca în termeni de facebook, acest software vă ajută să le oferiţi clienţilor dvs. un "share" privat. Clienţii vor fi încântaţi de uşurinţa cu care fac afaceri cu dvs., iar firma dvs. va fi mai productivă în gestionarea clienţilor.

    Comunicarea directă cu clienţi prin mijloacele clasice, cum ar fi: telefon, email şi deplasări este unori oportună, dar de cele mai multe ori este doar o activitate cu un mare consum de timp şi resurse. Timp si resurse pe care poate nu le avem mereu la dispozitie. Astfel, o externalizare a anumitor sarcini către ContClient în primul rând vă va elibera resursele de "birocraţie" şi în al doilea rând veţi avea garanţia că soft-ul îşi va face treaba mult mai bine şi mult mai rapid.

    Pe lânga share-ul de date (amintit anterior), site-ul oferă şi instrumente active clienţilor dvs., cum ar fi plata online a facturilor aflate în sold şi un portal pentru încărcarea şi urmărirea cererilor de service, suport sau mentenanţă.

    Fiecare firmă în parte care utilizează Nexus ERP, în funcţie de obiectul de activitate şi modul intern de organizare, poate avea interese şi beneficii diferite în utilizarea ContClient. În acest sens putem enumera cateva sarcini pe care acest site le poate gestiona cu uşurinţă:

    • Livrarea către clienţi a facturilor fiscale în format electronic, fără a mai fi nevoie să tipăriţi facturile pe hârtie şi uneori chiar să le livraţi prin poştă.
    • Accesul clienţilor dvs. la un portal web, cu informaţii complete legate de istoricul facturilor emise de firma dvs. către ei, informatii cum ar fi:
      • calculul si prezentarea soldului total sau a soldurilor detaliate pe facturi;
      • prezentarea restanţelor si a termenelor de plata;
      • posibilitatea de descărcare sau retipărire a facturilor din ultimii 3 ani;
      • oferirea accesului online la rapoarte precum Fişă client sau Extras de cont.
    • Clienţii işi vor putea plăti facturile către dvs. online cu cardul. Bifează ce facturi aflate în sold doresc să plătească şi vor fi redirecţionaţi către procesatorul de plăţi online.
    • Prezentarea comenzilor făcute de clienţi şi a status-urilor acestora.

    Există multe alte motive şi scenarii în care poate fi folosit ContClient pentru a automatiza transferul de informaţii dintre clienţi şi furnizori. Uneori chiar şi simpla atracţie spre tehnologie de ultimă oră şi modernitate ne poate determina să ne dorim utilizarea unui astfel de serviciu. Clienţii noştri vor fi cu siguranţă impresionaţi de uşurinţa cu care pot să interacţioneze cu noi.

    Lista completă de instrumente oferite în acest moment de ContClient este următoarea:

    • Bord client, care este şi indexul site-ului şi care le prezintă clienţilor câţiva indicatori legaţi de achiziţiile lor, printre care şi soldul de plata, soldul restant, numarul de zile în care trebuie să-şi achite datoriile, etc. Tot în index sunt publicate şi lista cu noutatile dvs. adresate clientilor şi lista promoţiilor dvs. active.
    • Facturi şi prezintă informaţii despre facturile pe care le-aţi emis, cu posibilitatea de vizualizare, tiparire, descărcare sau export în formate tabelare.
    • Avize şi prezintă informaţii despre avizele de însoţire pe care le-aţi emis, cu posibilitatea de vizualizare, tiparire, descărcare sau export în formate tabelare.
    • Plăţi şi prezintă informaţii despre plăţile pe care clienţii vi le-au făcut şi au fost înregistrate în modulele Casa în lei şi Banca în lei.
    • Comenzi şi prezintă informaţii despre comenzile de la clienţii pe care le-aţi înregistrat, cu posibilitatea de vizualizare, tiparire, descărcare sau export în formate tabelare.
    • Contracte şi prezintă informaţii despre contractele de prestări servicii pe care le-aţi înregistrat, cu posibilitatea de vizualizare, tiparire, descărcare sau export în formate tabelare.
    • Service este un instrument de comunicare cu clienţii (prin tichete) şi prezintă informaţii despre cererile de intervenţii pe care le-aţi înregistrat în modulul CRM Intervenţii şi inclusiv comunicarea pe care aţi avut-o cu clienţii.
    • Plăţi online este un instrument cu ajutorul căruia clienţii dvs. vă pot plăti cu cardul facturile în sold.

    Conform preferinţei dvs., toate aceste instrumente pot fi activate sau inactivate atunci când vă vom configura contul şi site-ul.

    Important este că ContClient nu vă aduce sarcini sau griji în plus, nu trebuie să achizitionati echipamente sau software suplimentar, nu trebuie să învăţaţi lucruri noi şi nu trebuie să faceţi nimic diferit în operarea Nexus ERP.

    Noi am gândit acest serviciu să funcţioneze cu infrastructura pe care o aveţi deja - va trebui doar să vă menţineţi serverul Nexus ERP deschis şi conectat la internet. ContClient este o aplicaţie web de tip Cloud, aceasta va rula pe serverele noastre şi noi ne vom ocupa de setup, hosting şi asigurarea mentenanţei.

    Ce vă mai aduce în plus acest serviciu? Facturile validate în Nexus ERP pot fi trimise automat clienţilor dvs. printr-un link trimis prin email. Clientul da clic pe butonul Vezi Document şi factura se încarcă instant în browser. Aici poate să o tipărească, să o salveze sau să o trimita unui coleg.

    Deasemenea, un avantaj important al acestui serviciu Cloud este că în doar câteva ore firma dvs. poate avea propriul site de tip Customer Account. Şi chiar puteţi testa un astfel de site, fără nici o obligaţie contractuală timp de 10 zile.

    Succes!