Nexus Bord WebApp Dashbord - Target vanzari clienti
Nexus Bord WebApp Dashbord - Target vanzari clienti
- valoarea totală a vânzărilor pentru trei perioade de timp 30/15/7 în comparaţie cu target-ul propus;
- este calculat procentul de realizare a target-ului.
În Bord WebApps grupul DashBoard am adăugat analiza Target vânzări. Este o analiză de vânzări valorică de tip Pie, care grupează cumulează vânzările pe diverse intervale de timp.
De asemenea, este un tip de analiză multi-grafic, selecţia perioadei dorite se face din link-urile dreapta-jos ale panoului multi-grafic.
Indicatorii calculaţi şi afişaţi sunt următorii:
- Această analiză este utilă pentru a urmări realizarea target-ului de vânzări propus.
- Indicatorii iau în calcul atât facturile, cât şi bonurile fiscale emise.
- Se stabileşte un singur target, pentru perioada cea mai mare, celelalte targete sunt calculate automat în funcţie de numărul de zile analizat. De ex: target-ul pentru 15 zile este calculat automat astfel Target15 = Target30 X 15 / 30.
- parametrul 1 este opţional şi indică numărul de zile pentru care se calculează primul indicator;
- perioada se calculează de la ziua curentă înapoi cu nr. de zile setat;
- dacă parametrul 1 lipseşte, este mai mic ca 1 sau mai mare ca 90 acesta ia valoarea implicită 30;
- vă recomandăm să nu setaţi acest parametru la o valoare mai mare de 30;
- parametrul 2 este opţional şi indică numărul de zile pentru care se calculează al doilea indicator;
- perioada se calculează de la ziua curentă înapoi cu nr. de zile setat;
- dacă parametrul 2 lipseşte, este mai mic ca 1 sau mai mare ca 90 acesta ia valoarea implicită 15;
- vă recomandăm să nu setaţi acest parametru la o valoare mai mare de 15;
- parametrul 3 este opţional şi indică numărul de zile pentru care se calculează al treilea indicator;
- perioada se calculează de la ziua curentă înapoi cu nr. de zile setat;
- dacă parametrul 3 lipseşte, este mai mic ca 1 sau mai mare ca 90 acesta ia valoarea implicită 7;
- vă recomandăm să nu setaţi acest parametru la o valoare mai mare de 7;
- exemplu de şir de parametrii: 30|15|7;
- trebuie respectată strict ordinea parametrilor;
- dacă doriţi să omiteţi un parametru opţional înlocuiţi-l cu spaţiu;
Alte caracteristici:
În total sunt 3 grafice responsive afişate în acelaşi spaţiu de afişare, ceea ce oferă o ergonomie sporită interfeţei.
Pentru ca această analiză să poată fi personalizată, după nevoile fiecărui client în parte, am introdus trei parametri:
În imaginile prezentate în acest articol am exemplificat afişarea analizei Target vânzări pentru 30, 15 şi respectiv 7 zile.