Nexus Bord WebApp

Nexus Bord WebApp Dashbord - Target vânzări


    În Bord WebApps grupul DashBoard am adăugat analiza Target vânzări. Este o analiză de vânzări valorică de tip Pie, care grupează cumulează vânzările pe diverse intervale de timp.

    De asemenea, este un tip de analiză multi-grafic, selecţia perioadei dorite se face din link-urile dreapta-jos ale panoului multi-grafic.

    Indicatorii calculaţi şi afişaţi sunt următorii:

    • valoarea totală a vânzărilor pentru trei perioade de timp 30/15/7 în comparaţie cu target-ul propus;
    • este calculat procentul de realizare a target-ului.

    Alte caracteristici:

    În total sunt 3 grafice responsive afişate în acelaşi spaţiu de afişare, ceea ce oferă o ergonomie sporită interfeţei.

    • Această analiză este utilă pentru a urmări realizarea target-ului de vânzări propus.
    • Indicatorii iau în calcul atât facturile, cât şi bonurile fiscale emise.
    • Se stabileşte un singur target, pentru perioada cea mai mare, celelalte targete sunt calculate automat în funcţie de numărul de zile analizat. De ex: target-ul pentru 15 zile este calculat automat astfel Target15 = Target30 X 15 / 30.

    Pentru ca această analiză să poată fi personalizată, după nevoile fiecărui client în parte, am introdus trei parametri:

    • parametrul 1 este opţional şi indică numărul de zile pentru care se calculează primul indicator;
      • perioada se calculează de la ziua curentă înapoi cu nr. de zile setat;
      • dacă parametrul 1 lipseşte, este mai mic ca 1 sau mai mare ca 90 acesta ia valoarea implicită 30;
      • vă recomandăm să nu setaţi acest parametru la o valoare mai mare de 30;
    • parametrul 2 este opţional şi indică numărul de zile pentru care se calculează al doilea indicator;
      • perioada se calculează de la ziua curentă înapoi cu nr. de zile setat;
      • dacă parametrul 2 lipseşte, este mai mic ca 1 sau mai mare ca 90 acesta ia valoarea implicită 15;
      • vă recomandăm să nu setaţi acest parametru la o valoare mai mare de 15;
    • parametrul 3 este opţional şi indică numărul de zile pentru care se calculează al treilea indicator;
      • perioada se calculează de la ziua curentă înapoi cu nr. de zile setat;
      • dacă parametrul 3 lipseşte, este mai mic ca 1 sau mai mare ca 90 acesta ia valoarea implicită 7;
      • vă recomandăm să nu setaţi acest parametru la o valoare mai mare de 7;

    • exemplu de şir de parametrii: 30|15|7;
    • trebuie respectată strict ordinea parametrilor;
    • dacă doriţi să omiteţi un parametru opţional înlocuiţi-l cu spaţiu;

    În imaginile prezentate în acest articol am exemplificat afişarea analizei Target vânzări pentru 30, 15 şi respectiv 7 zile.