Tutorial CRM Service
Tutorial CRM Service
Obiectivele acestui tutorial sunt de a va invata cum sa adaugati interventii si toate informatiile aferente acestora in baza de date.
-
Pentru a surprinde o plajă cât mai largă de situații întâlnite în practică, în legătură cu modalitatea de creare a unei sesizări vom lua
ca exemplu un client care sună pentru a depune o cerere privind montajul unei camera video. Prioritatea cererii este scăzută, perioada
de instalare fiind în intervalul 02-06 martie 2015 (o săptămână).
- Adăugați intervenția Pentru adăugarea intervenției în baza de date deschideți modulul Intervenții din CRM service și apelați comanda de adăugare (butonul Adaug sau apăsați tasta Insert).
În fereastra de editare care se deschide parcurgeți toate câmpurile și completați informațiile aferente sesizării.
Se oferă posibilitatea introducerii datei sesizării, a persoanei de contact, în cazul în care aceasta diferă de clientul propriu zis, tipul sesizării (introdus liber sau adus din lista de tipuri adăugate anterior) și obiectul sesizării.
-
În situația în care solicitantul intervenției este o persoană de contact a clientului, este necesară completarea informațiilor particulare
acestuia. Se pot reține informații esențiale asupra modalității de contact preferată, numărul de telefon, adresa de e-mail, funcția și rolul
acestuia în cadrul societății.
- Alocați solicitarea angajaților societății Persoana ce preia o sesizare o poate aloca angajaților societății în momentul adăugării acesteia sau ulterior, după verificarea disponibilității acestora.
La salvarea unei intervenții, persoanele cărora li s-a alocat un task primesc un e-mail cu detaliile sesizării, aceștia având posibilitatea de a da un reply pentru confirmare sau respingere, conform activității în lucru. Mail-ul este preluat automat de aplicația NexusTasks ce insereaza în cadrul intervenției, în pagina Mesaje intervenții, o nouă înregistrare cu detalii aferente. În aceasta pagina pot fi adăugate diferite mențiuni cu posibilitatea de asignare a unui atașament sau a unei înregistrări din registrul de corespondențe.
În momentul în care cererea a fost rezolvată sau se dorește încheierea acesteia, operatorul o poate bifa ca fiind finalizată.
-
Este foarte important să completați datele corespunzător, întrucât la deschiderea modulului Intervenții
creează un caz nou, cu un număr de zile predefinit de utilizator precedent datei programate efectiv. Spre exemplu dacă aveți adăugată o
programare lunară pe data de 10, și este setat în modulul de programări numărul de zile precedente programării ca fiind 3,
pe data de 7 se va genera o înregistrare în modulul de intervenții cu tip sesizare Programare service.