Proiecte

Gestionarea proiectelor aferente comenzilor de transport. Toate comenzile de transport fac parte dintr-un proiect, pentru a exista o delimitare clara a serviciilor prestate catre un anumit beneficiar.

Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: Numar, Data, Tip doc., Data finalizare, Profil proiect, Denumire proiect, Descriere, Partener, Valoare estimata, Nr. saptamana, Aprobat, Dispecer, Agent comercial, Profit (marja), Deviz, Cod deviz, Valid, Anulat (vezi configurare coloane modul).
Posibilitate grupare dupa: Tip doc., Profil proiect, Partener, Nr. saptamana, Dispecer (vezi utilizare grupari).
Operatii in fereastra principala a modulului:
  • Sterg - Sterg inregistrarea curenta
  • Refresh - Aduc din nou datele pe ecran
  • Adaug - Adauga un articol nou
  • Deschid - Deschid inregistrarea curenta
  • Export - Se deschide procedura de export a datelor
  • Anulez - Anulez document curent
  • Raport rapid - Previzualizare date afisate pe ecran
  • Rapoarte customizate - Ofera posibilitatea vizualizarii rapoartelor existente si configurararea unora noi.
  • Favorite - Adaug in lista de module favorite pentru a fi accesate din Pagina Mea sau in lista de module initiale
  • Inchid - Inchid fereastra curenta
    Configurari
  • Afiseaza grupari in stanga - Afiseaza gruparile separat, in tree-ul din partea stanga a modulului
  • Redimensionare automata coloane - Se seteaza modul de redimensionare a coloanelor, fie se redimensioneaza automat in functie de latimea monitorului, fie apare scroll
  • Nivel log operare - Stabilire nivel log operare asupra documente (de baza, avansat, detaliat) (vezi gestionare Log operare)
  • Sesiune blocata la modificari - Stabilire blocare sesiune de lucru doar pentru modulul in cauza
  • Avertizari - Permite generarea de avertizari (vezi utilizare Avertizari)
  • Aprobari - Permite generarea de aprobari (vezi utilizare Aprobari)
    Operare date
  • Adaugarea, modificarea sau stergerea datelor este permisa utilizatorilor ce au drept de scriere in modul si numai in sesiunile deblocate
  • Avansarea in fereastra de la un camp la altul se face cu tasta [TAB] iar intoarcerea la un camp anterior se face cu [SHIFT-TAB]

    Tip document - Se alege tipul documentului, in functie de tipul activitatii: proiect expeditie sau proiect achizitie.
    Partener - Se completeaza cu numele partenerul aferent proiectului, ales din nomenclatorul de parteneri.
    Dispecer - Se alege din nomenclatorul de personal persoana desemnata ca fiind dispecer pentru proiectul curent.
    Serie - Se alege seria carnetului introdus in prealabil in Nomenclatoare-Administrare-Carnete pe tipul de document ales, numarul incrementandu-se automat la validarea documentului.
    Data document - Se completeaza data proiectului.
    Agent vanzari - Se alege din nomenclatorul de personal agentul de vanzari care se ocupa de proiectul curent.

    Profil proiect - Se completeaza profilul proiectului.
    Denumire proiect - Se completeaza cu denumirea proiectului.
    Descriere proiect - Se completeaza o descriere detaliata a proiectului.
    Data finalizare estimata - Se completeaza data estimata de finalizare a proiectului.
    Data finalizare - Se completeaza data scadentei / finalizarii proiectului.
    Deviz - Se alege devizul in care sunt exprimate valorile.
    Valoare estimata - Se completeaza valoarea estimata a proiectului.
    Profit estimat - Se completeaza profitul estimat al proiectului.

    Rapoarte
  • Borderou proiecte - Borderou proiecte