Housekeeping

Modulul Housekeeping permite vizualizarea si editarea activitatilor zilnice ale personalului din cadrul unitatii de cazare, prin generarea la inceputul zilei a situatiei camerelor (status ocupare si status curatenie) urmata apoi de repartizarea fiecarei camere sau zone de curatenie unui salariat. Alocarea unui salariat poate fi exectuata atat prin editarea fiecarei linii (camere) cat si general prin setarea unui salariat pe o anumita zona de curatenie.

Functionalitati modul
Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: Camera, Status curatenie, Status ocupare, In/Out, Observatii, Salariat, Data, Organizare curatenie, Cladire (vezi configurare coloane modul).
Posibilitate grupare dupa: Salariat, Organizare curatenie, Cladire (vezi utilizare grupari).
Posibilitate filtrare dupa: Data (vezi utilizare filtrari).
Operatii in fereastra principala a modulului:
  • Sterg - Sterg inregistrarea curenta
  • Refresh - Aduc din nou datele pe ecran
  • Adaug - Adauga un articol nou
  • Deschid - Deschid inregistrarea curenta
  • Export - Se deschide procedura de export a datelor
  • Raport rapid - Previzualizare date afisate pe ecran
  • Rapoarte customizate - Ofera posibilitatea vizualizarii rapoartelor existente si configurararea unora noi.
  • Favorite - Adaug in lista de module favorite pentru a fi accesate din Pagina Mea sau in lista de module initiale
  • Aloc personal - Aloca un salariat pentru o zona de lucru
  • Inchid - Inchid fereastra curenta
    Configurari
  • Afiseaza grupari in stanga - Afiseaza gruparile separat, in tree-ul din partea stanga a modulului
  • Redimensionare automata coloane - Se seteaza modul de redimensionare a coloanelor, fie se redimensioneaza automat in functie de latimea monitorului, fie apare scroll
  • Nivel log operare - Stabilire nivel log operare asupra documente (de baza, avansat, detaliat) (vezi gestionare Log operare)
  • Sesiune blocata la modificari - Stabilire blocare sesiune de lucru doar pentru modulul in cauza
    Operare date
  • Adaugarea, modificarea sau stergerea datelor este permisa utilizatorilor ce au drept de scriere in modul si numai in sesiunile deblocate
  • Avansarea in fereastra de la un camp la altul se face cu tasta [TAB] iar intoarcerea la un camp anterior se face cu [SHIFT-TAB]
    Rapoarte
  • Foaie de lucru personal - Borderou ce evidentiaza statusul de curatenie (la o anumita data) pentru fiecare camera si numele persoanei alocate pentru realizarea acestei operatii
  • Mentenata camere - Borderou ce cuprinde situatia camerelor aflate in mentenata