Clienti potentiali
Clienti potentiali
Gestioneaza clientii potentiali ce reprezinta o resursa vitala pentru vanzari. Acestia sunt persoane susceptibile sa devina cumparatori efectivi al unui produs sau serviciu oferit de companie. In general un client potential a avut un prim contact cu oferta firmei fie prin intermediul unei conferinte, a unei documentatii sau a unei demonstratii.
Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: Nume, Localitate, Judet, Domeniu de activitate, Evaluare, Aprobat, Data crearii, Data modificarii, User creare, User modificare, In curs de aprobare, Adresa, Email, Web, Fax, Telefon, Manager, Telefon serviciu, Sursa (vezi configurare coloane modul).
Posibilitate grupare dupa: Domeniu de activitate, Sursa, Evaluare, User creare, User modificare (vezi utilizare grupari).
Posibilitate filtrare dupa: Sursa, Domeniu de activitate, Adresa (vezi utilizare filtrari).
Operatii in fereastra principala a modulului:Configurari
Operare date
Tip - Se completeaza tipul de client potential (persoana fizica/juridica)
Tara - Se completeaza tara in care locuieste clientul potential
Localitate - Se alge, din nomenclatorul de localitati, localitatea in care locuieste clientul potential
Denumire - Se completeaza denumire clientului potental
Cod fiscal - Se completeaza codul fiscal al clientului potentual
Adresa - Se completeaza adresa de domiciliu a clientului potential.
Platitor de TVA - Se va bifa daca clientul potential este platitor de TVA.
Tara - Se completeaza tara in care locuieste clientul potential
Localitate - Se alge, din nomenclatorul de localitati, localitatea in care locuieste clientul potential
Denumire - Se completeaza denumire clientului potental
Cod fiscal - Se completeaza codul fiscal al clientului potentual
Adresa - Se completeaza adresa de domiciliu a clientului potential.
Platitor de TVA - Se va bifa daca clientul potential este platitor de TVA.
Telefon - Se completeaza numarul de telefon la care poate fi contactat clientul potential.
SMS - Se completeaza numarul de SMS
Apelativ - Se alege apelativul (Domnul,Doamna,Domnisoara ) de adresare a viitorului client.
Telefon serviciu - Se completeaza numarul de telefon de la serviciu la care poate fi contactat
Fax - Se completeaza numarul de fax.
Sex - Se alege sexul viitorului client.
Manager - Se completeaza numele managerul.
E-mail - Se completeaza adresa de email a clientului potential.
Web site - Se completeaza adresa paginii web a clientului potential.
An inactiv din... - Se completeaza anul incepand de cand acest client potential nu mai este activ
SMS - Se completeaza numarul de SMS
Apelativ - Se alege apelativul (Domnul,Doamna,Domnisoara ) de adresare a viitorului client.
Telefon serviciu - Se completeaza numarul de telefon de la serviciu la care poate fi contactat
Fax - Se completeaza numarul de fax.
Sex - Se alege sexul viitorului client.
Manager - Se completeaza numele managerul.
E-mail - Se completeaza adresa de email a clientului potential.
Web site - Se completeaza adresa paginii web a clientului potential.
An inactiv din... - Se completeaza anul incepand de cand acest client potential nu mai este activ
Nr. angajati - Se completeaza cu numarul de angajati ai clientului potential.
Metode de contact permise - Se aleg metode de contact permise si preferate de catre clientul potential
Deviz - Se alege devizul in care se inregistreaza operatiunile
Venit anual - Se completeaza venitul anual al clientului potential
Sursa - Se completeaza sursa (primul contact cu oferta comerciala a firmei) clientului potential
Domeniu - Se completeaza domeniul de desfasurare a clientului
Evaluare - Sansele ca un client potential sa devine client efectiv(Rece, Cald, Fierbinte)
Metode de contact permise - Se aleg metode de contact permise si preferate de catre clientul potential
Deviz - Se alege devizul in care se inregistreaza operatiunile
Venit anual - Se completeaza venitul anual al clientului potential
Sursa - Se completeaza sursa (primul contact cu oferta comerciala a firmei) clientului potential
Domeniu - Se completeaza domeniul de desfasurare a clientului
Evaluare - Sansele ca un client potential sa devine client efectiv(Rece, Cald, Fierbinte)
Observatii - Se completeaza observatii referitoare la clientul potential
Rapoarte