Gestionare erori tiparire



In pagina ERORI PRINTARE, se pot opera urmatoarele actiuni asupra documentelor cu eroare:
  • Retiparire - documentul este trimis din nou spre tiparire la casa de marcat/imprimanta
  • Validare
  • Documentrul se valideaza in cazul in care acesta s-a tiparit cu succes la dispozitiv insa s-a generat eroare la tiparire
  • In urma validarii documentul este sters din lista cu documente cu eroare la tiparire
  • Validare toate - toate documentele din lista cu documente cu eroare la tiparire sunt validate
Aceste actiuni trebuie confirmate de utilizator inainte de a fi efectuate.

In aplicatia Nexus.Retail, la inchiderea fiscala se verifica daca exista documente cu erori la printare. In caz afirmativ, se deschide aplicatia Nexus.EcrPrint pentru a gestiona erorile de la casa de marcat. La inchiderea fiscala (in aplicatiile Nexus.Retail, front-office Restaurant), numarul ultimului raport Z se incrementeaza si numarul ultimului bon se reseteaza la 0.