3. Setare mod de functionare Nexus Online Livrări


Licență Nexus Online Livrări

    După ce am instalat aplicația Nexus Online Livrări din Google Play, intrăm în modulul Aplicații Online din Nexus ERP și adăugăm o licență aferentă aplicației (Nexus Online Livrări).

    Atenție! Licențele Nexus Online se atribuie per utilizator.

Setări aplicație online în Back Office

    După ce am adăugat licența pentru Nexus Online Livrări, selectăm societatea pe care ne vom conecta. Aici, vom genera o cheie API un cod QR și setările aferente pentru aplicație.

    Deci, în continuare vom face următoarele setări după cum urmează:

    1. Gestiune - în acest control vom alege gestiunea pe care se lucează;
    2. Gestiune retur - în acest control vom alege gestiunea pe care se lucează comenzile de retur;
    3. Imprimanta Bluetooth - vom seta imprimanta la care ne vom conecta;
    4. Scanner mobil Bluetooth- aici vom seta scanerul mobil la care ne vom conecta;
    5. Imprimante etichete coduri bare - alegem imprimanta ce va tipări etichete cu coduri de bare;
    6. Fișier script imprimantă - alegem ce anume va printa imprimanta: etichetă colet pentru livrare marfă sau etichetă pentru produs;
    7. Imprimantă grafică - aici alegem imprimanta grafică
    8. Mod picking depozit
    9. Tratare comenzi cu rezervare
    10. Finalizare pregatire livrare - se poate face cu sau fără generare factură
    11. Modalitate tratare cantități nelivrate 
    12. Structură cod scanat - putem scana codul articolului sau un cod QR format din cod articol și număr lot;
    13. Mod scanare articole - scanarea articolelor se poate face în două moduri: în ordinea în care apar pe document sau liberă, nu contează ordinea scanării.
    14. Marcare pregatire retur
    15. Detalii afisate in lista de comenzi
    16. Mod ordonare comenzi
Setari aplicatie online în Back Office

Drepturi aplicație online în Back Office

    De asemenea, există următoarele drepturi:

    1. Vizualizare date in modulul Banca in lei
    2. Adaugare/Modificare date in modulul Banca in lei
    3. Vizualizare date în modulul Facturi clienți 
    4. Adăugare/Modificare date în modulul Facturi clienți
    5. Vizualizare date in modulul Parteneri
    6. Adaugare/Modificare date in modulul Parteneri
    7. Vizualizare date in modulul Delegati
    8. Adaugare/Modificare date in modulul Delegati 
    9. Vizualizare date în modulul Livari curieri - AWB
    10. Adăugare/Modificare date în modulul Livrari curieri - AWB
    11. Vizualizare date in modulul Adrese de livrare
    12. Adaugare/Modificare date in modulul Adrese de livrare
    13. Aprobare comenzi neprocesate - odată scoasa bifa, butonul Comenzi Noi din aplicatie nu va mai fi disponibil iar notificările vor fi inactive.
Drepturi aplicatie online în Back Office

Comenzi clienți

    În Nexus există un modul de comenzi clienți. Comenzile pot fi adăugate manual sau se poate face import (la import comenzile sunt aduse în baza de date din Nexus printr-un fișier excel).

Comenzi clienti