Audit
Audit
Modulul "Audit" cuprinde rapoartele de audit emise pe baza concluziilor rezultate din auditarea operațiunilor de prelucrare asupra datelor personale.
Pentru fiecare raport de audit se vor stabili detaliile cu privire la auditarea de securitate realizată.
În cadrul acestui modul aveți posibilitatea de a vizualiza prin intermediul raportului "Detalii audit" toate rapoartele de audit efectuate.
De asemenea, puteți filtra sau grupa această listă după propriile preferințe, intrând în partea de configurare rapoarte pe raportul în cauză.
Rolul acestui modul este de Nomenclator.
Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: Tip, Nr. doc., Data doc., Denumire operatiune, Operatiune de prelucrare, User modificare, Valid, Anulat, Data crearii, User creare, Data modificarii, Sufix document, Serie document, Id carnet (vezi configurare coloane modul).
Posibilitate grupare dupa: Denumire operatiune, User modificare, Data doc. (vezi utilizare grupari).
Posibilitate filtrare dupa: Data doc. (vezi utilizare filtrari).
Operatii in fereastra principala a modulului:Configurari
Operare date
Tip document - Se alege tipul documentului de audit. Tastati <SPATIU> pentru activare meniu selectie.
Data - Se completeaza cu data documentului de audit, fiind permise doar valori ale datei din sesiunea curenta a programului.
Operatiune - Se alege operatiunea.
Serie - Se alege seria carnetului introdus in prealabil in Nomenclatoare-Administrare-Carnete pe tipul de document ales, numarul incrementandu-se automat la validarea documentului.
Data - Se completeaza cu data documentului de audit, fiind permise doar valori ale datei din sesiunea curenta a programului.
Operatiune - Se alege operatiunea.
Serie - Se alege seria carnetului introdus in prealabil in Nomenclatoare-Administrare-Carnete pe tipul de document ales, numarul incrementandu-se automat la validarea documentului.
Operatiune de prelucrare - Se completeaza operatiunea de prelucrare.
Rapoarte