Garantii
Garantii
În cadrul modulului de garanții se stabilesc procedurile, măsurile de nivel tehnic pe care compania le ia pentru a garanta securitatea datelor.
Funcționalități de bază ale modulului:
Opțiuni:
- - Afișează grupări stânga;
- - Redimensionare automată coloane;
- - Nivel log operare;
- - Sesiune blocată la modificări;
- - Salvez în log operare;
Configurare:
Posibilitate configurare coloane (adăugare/eliminare coloane, după caz): Denumire, Descriere, Data creării, Data modificării, User creare, User modificare, Partener.
Operații în fereastra principală a modulului:
- Adaug - Adaugă un articol nou;
- Deschid - Deschid înregistrarea curentă;
- Șterg - Șterg înregistrarea curentă;
- Raport rapid - Previzualizare date afișate pe ecran;
- Rapoarte customizate - Oferă posibilitatea vizualizării rapoartelor existente și configurararea unora noi;
- Export - Se deschide procedura de export a datelor;
- Favorite - Adaug în lista de module favorite pentru a fi accesate din Pagina Mea sau în lista de module inițiale;
- Închid - Închid fereastra curentă.
Operare date:
- Adăugarea, modificarea sau ștergerea datelor este permisă utilizatorilor ce au drept de scriere în modul și numai în sesiunile deblocate.
- Avansarea în fereastră de la un câmp la altul se face cu tasta [TAB], iar întoarcerea la un câmp anterior se face cu [SHIFT-TAB].
Adăugare categorie date: Accesare buton Adaug din meniul modulului:
Adăugare articol: Accesare buton Adaug din meniul modulului:
Se vor completa:
- - Denumire garanție: Se introduce denumirea garanției oferite;
- - Partener: Se completează cu numele partenerului;
- - Detalii – se va completa cu o scurtă detaliere a garanției.
Raport: Listă garanții
TAB LINKURI
- - Fereastra linkuri permite atașarea de diverse documente, fotografii, scanari ce sunt relevante pentru înregistrarea tocmai facută.
- - ATENȚIE- ÎN CAZUL ÎN CARE SE CUNOAȘTE FAPTUL CĂ SE VOR INSERA FOARTE MULTE DOCUMENTE (ATAȘAMENTE) ÎN PROGRAM ESTE NECESAR SĂ REALIZĂM MODIFICAREA LOCATIEI DE SALVARE A ACESTORA.
- ~ ÎN CADRUL TABULUI DE INSTRUMENTE DIN PARTEA SUPERIOARĂ A PROGRAMULUI, BUTONUL SETARI GENERALE > APLICATIE, BIFAM OPTIUNEA DE: PASTREAZA ARHIVA ELECTRONICA PE DISC (NU IN BAZA DE DATE). ACEASTA OPERATIUNE ARE DREPT SCOP, NEINCARCAREA INUTILA A BAZEI DE DATE.
Adăugarea unui nou atașament se realizează cu ajutorul butonului „Adaug” plasat în partea superioară a programului. După realizarea acestei operațiuni se va deschide o mică fereastră în cadrul căreia va trebui să completăm:
- - Tipul fișierului: Se selectează unul din variantele oferite: Fisier PDF site, Fisier Excel site, Fisier Word etc.
- - Data: Se completează cu data actuală;
- - Valabil: Se completează cu dată până la care documentul va fi valabil, după această data el va deveni inaccesibil;
- - Preluare: Se apelează butonul „Preiau” și se va selecta fișierul dorit;
- - Denumire: Se completează cu denumirea fișierului;
- - Detalii: Se pot trece și anumite detalii despre documentul atașat.
Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: Denumire, Descriere, Partener, Cod fiscal, Data crearii, Data modificarii, User creare, User modificare (vezi configurare coloane modul).
Posibilitate grupare dupa: User creare, User modificare (vezi utilizare grupari).
Operatii in fereastra principala a modulului:Configurari
Operare date
Denumire - Se completeaza denumirea garantiei.
Partener - Se completeaza cu numele partenerului, ales din nomenclatorul de parteneri.
Partener - Se completeaza cu numele partenerului, ales din nomenclatorul de parteneri.
Descriere - Descriere categorie de date
Descriere - Descriere categorie de date
Rapoarte