Categorii date
Categorii date
Modulul Categorii de date definește tipurile de date ce se află în interesul companiei și care vor fi prelucrate de către aceasta sau de operatorii definiți.
O dată definite toate acele categorii de date și în mod complet, acestea vor fi preluate ulterior în alte module legate de protecția datelor personale, inclusiv pe acordul predefinit din program și în rapoartele ce se vor emite.
Funcționalități de bază ale modulului:
Opțiuni:
- - Afișează grupări stânga;
- - Redimensionare automată coloane;
- - Nivel log operare;
- - Sesiune blocată la modificări;
- - Salvez în log operare;
Configurare:
Posibilitate configurare coloane (adăugare/eliminare coloane, după caz): Denumire, Tip date, Descriere, Data creării, Data modificării, User creare, User modificare.
Operații în fereastra principală a modulului:
- Adaug - Adaugă un articol nou;
- Deschid - Deschid înregistrarea curentă;
- Șterg - Șterg înregistrarea curentă;
- Raport rapid - Previzualizare date afișate pe ecran;
- Rapoarte customizate - Oferă posibilitatea vizualizării rapoartelor existente și configurararea unora noi;
- Export - Se deschide procedura de export a datelor;
- Favorite - Adaug în lista de module favorite pentru a fi accesate din Pagina Mea sau în lista de module inițiale;
- Închid - Închid fereastra curentă.
Operare date:
- Adăugarea, modificarea sau ștergerea datelor este permisă utilizatorilor ce au drept de scriere în modul și numai în sesiunile deblocate.
- Avansarea în fereastră de la un câmp la altul se face cu tasta [TAB], iar întoarcerea la un câmp anterior se face cu [SHIFT-TAB].
Adăugare categorie date: Accesare buton Adaug din meniul modulului:
Se vor completa:
- - Tip date: se alege tipul de date, normal sau special;
- - Denumire categorie date: Se introduce denumirea categoriei de date inițiate;
- - Descriere – se va completa cu o scurtă detaliere a categoriei de date, acest text fiind apoi preluat în rapoartele pe care le vom emite.
Raport: Listă categorii date cu caracter personal
TAB LINKURI
- - Fereastra linkuri permite atașarea de diverse documente, fotografii, scanari ce sunt relevante pentru înregistrarea tocmai facută.
- - ATENȚIE- ÎN CAZUL ÎN CARE SE CUNOAȘTE FAPTUL CĂ SE VOR INSERA FOARTE MULTE DOCUMENTE (ATAȘAMENTE) ÎN PROGRAM ESTE NECESAR SĂ REALIZĂM MODIFICAREA LOCATIEI DE SALVARE A ACESTORA.
- ~ ÎN CADRUL TABULUI DE INSTRUMENTE DIN PARTEA SUPERIOARĂ A PROGRAMULUI, BUTONUL SETARI GENERALE > APLICATIE, BIFAM OPTIUNEA DE: PASTREAZA ARHIVA ELECTRONICA PE DISC (NU IN BAZA DE DATE). ACEASTA OPERATIUNE ARE DREPT SCOP, NEINCARCAREA INUTILA A BAZEI DE DATE.
Adăugarea unui nou atașament se realizează cu ajutorul butonului „Adaug” plasat în partea superioară a programului. După realizarea acestei operațiuni se va deschide o mică fereastră în cadrul căreia va trebui să completăm:
- - Tipul fișierului: Se selectează unul din variantele oferite: Fisier PDF site, Fisier Excel site, Fisier Word etc.
- - Data: Se completează cu data actuală;
- - Valabil: Se completează cu dată până la care documentul va fi valabil, după această data el va deveni inaccesibil;
- - Preluare: Se apelează butonul „Preiau” și se va selecta fișierul dorit;
- - Denumire: Se completează cu denumirea fișierului;
- - Detalii: Se pot trece și anumite detalii despre documentul atașat.
Denumire categorie de date - Denumire categorie de date