Registru corespondenta
Registru corespondenta
Noutati
Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: I/E, Nr. inregistrare, Data inregistrare, Tip doc., Seria doc., Nr. document, Data doc., Continut document, Emitent/Destinatar, Corespondent, Receptionat, Data_expediere, Nr. document conex, Mod expediere, Receptionat, Predat, Expediat, Confirmat, Data estimata a receptionarii, Valid, Anulat, Nr. inregistrare cu sufix, In curs de aprobare, User creare, User modificare (vezi configurare coloane modul).
Posibilitate grupare dupa: User creare, User modificare (vezi utilizare grupari).
Posibilitate filtrare dupa: Data inregistrare, Emitent/Destinatar, Receptionat, User creare (vezi utilizare filtrari).
Operatii in fereastra principala a modulului:Configurari
Operare date
Emitent - Se alege codul ( Partener, Personal, Gestiune, Centru profit, XXXXXX) si numele emitentului, din nomenclatorul specific tipului de cod ales.
Serie inregistrare - Se alege seria carnetului introdus in prealabil in Nomenclatoare-Administrare-Carnete pe tipul de document Reg Coresp, numarul incrementandu-se automat la validarea documentului.
Data inregistarii - Se completeaza cu data inregistrarii a documentului de tip registru de corespondenta.
Corespondent - Numele documentului in baza caruia se face inregistrarea
Persoana care receptioneaza documentul - Se completeaza cu numele persoanei desemnate pentru receptia documentului, ales din nomenclatorul de personal.
Document asociat - Se alege documentul asociat acestui documnet din registrului de corespondenta.
Comanda de expeditie -
Serie inregistrare - Se alege seria carnetului introdus in prealabil in Nomenclatoare-Administrare-Carnete pe tipul de document Reg Coresp, numarul incrementandu-se automat la validarea documentului.
Data inregistarii - Se completeaza cu data inregistrarii a documentului de tip registru de corespondenta.
Corespondent - Numele documentului in baza caruia se face inregistrarea
Persoana care receptioneaza documentul - Se completeaza cu numele persoanei desemnate pentru receptia documentului, ales din nomenclatorul de personal.
Document asociat - Se alege documentul asociat acestui documnet din registrului de corespondenta.
Comanda de expeditie -
Tip document - Se alege tipul documentului (Bon fiscal,Chitanta,Factura,Proces verbal). Tastati <SPATIU> pentru activare meniu selectie.
Continut document - Se completeaza explicatiii referitoare la continutul documnetului.
Clasificare document -
Locatie -
Modul de receptionare - Se completeaza modul de receptionare al documentului din registrul de corespondenta.
Seria documentului - Se completeaza seria documentului in baza caruia se face inregistrarea
Nr. document - Se completeaza cu numarul documentului de tip registru de corespondenta.
Data receptionarii - Se completeaza cu data receptionarii documentului de tip registru de corespondenta.
Data predare - Se completeaza cu data de predare ai documentului de tip registru de corespondenta.
Sufix nr. document - Se completeaza cu sufixul tipului de document ales, in baza caruia se face inregistrarea.
Data documenului - Se completeaza cu data documentului de tip registru de corespondenta.
Continut document - Se completeaza explicatiii referitoare la continutul documnetului.
Clasificare document -
Locatie -
Modul de receptionare - Se completeaza modul de receptionare al documentului din registrul de corespondenta.
Seria documentului - Se completeaza seria documentului in baza caruia se face inregistrarea
Nr. document - Se completeaza cu numarul documentului de tip registru de corespondenta.
Data receptionarii - Se completeaza cu data receptionarii documentului de tip registru de corespondenta.
Data predare - Se completeaza cu data de predare ai documentului de tip registru de corespondenta.
Sufix nr. document - Se completeaza cu sufixul tipului de document ales, in baza caruia se face inregistrarea.
Data documenului - Se completeaza cu data documentului de tip registru de corespondenta.
Observatii - Se completeaza cu observatii de tiparit pe formularul avizului de insotire a marfii.
Documente anexe
Tip document - Se alege tipul documentului (Bon fiscal,Chitanta,Factura,Proces verbal). Tastati <SPATIU> pentru activare meniu selectie.
Continut document - Se completeaza explicatiii referitoare la continutul documnetului.
Clasificare document -
Locatie -
Modul de expediere - Se completeaza modul de receptionare al documentului din registrul de corespondenta.
Seria documentului - Se completeaza numele documentului in baza caruia se face inregistrarea
Nr. document - Se completeaza cu numarul tipului de document ales, in baza caruia se face inregistrarea.
Data expedierii - Se completeaza cu data expedierii documentului de tip registru de corespondenta.
Data confirmarii de primire - Se completeaza cu data confirmarii de primire a documentului de tip registru de corespondenta.
Sufix nr. document - Se completeaza cu sufixul tipului de document ales, in baza caruia se face inregistrarea.
Data documenului - Se completeaza cu data documentului de tip registru de corespondenta.
Continut document - Se completeaza explicatiii referitoare la continutul documnetului.
Clasificare document -
Locatie -
Modul de expediere - Se completeaza modul de receptionare al documentului din registrul de corespondenta.
Seria documentului - Se completeaza numele documentului in baza caruia se face inregistrarea
Nr. document - Se completeaza cu numarul tipului de document ales, in baza caruia se face inregistrarea.
Data expedierii - Se completeaza cu data expedierii documentului de tip registru de corespondenta.
Data confirmarii de primire - Se completeaza cu data confirmarii de primire a documentului de tip registru de corespondenta.
Sufix nr. document - Se completeaza cu sufixul tipului de document ales, in baza caruia se face inregistrarea.
Data documenului - Se completeaza cu data documentului de tip registru de corespondenta.
Observatii - Se completeaza cu observatii de tiparit pe formularul avizului de insotire a marfii.
Documente anexe
Sabloane predefinite pentru avertizari
Rapoarte