Nexus ERP

Registru corespondenta

Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: I/E, Nr. inregistrare, Data inregistrare, Tip doc., Seria doc., Nr. document, Data doc., Continut document, Emitent/Destinatar, Corespondent, Receptionat, Data_expediere, Nr. document conex, Mod expediere, Receptionat, Predat, Expediat, Confirmat, Data estimata a receptionarii, Valid, Anulat, Nr. inregistrare cu sufix, In curs de aprobare, User creare, User modificare (vezi configurare coloane modul).
Posibilitate grupare dupa: User creare, User modificare (vezi utilizare grupari).
Posibilitate filtrare dupa: Data inregistrare, Emitent/Destinatar, Receptionat, User creare (vezi utilizare filtrari).
Operatii in fereastra principala a modulului:
  • Sterg - Sterg inregistrarea curenta
  • Adaug - Adauga un articol nou
  • Refresh - Aduc din nou datele pe ecran
  • Deschid - Deschid inregistrarea curenta
  • Export - Se deschide procedura de export a datelor
  • Anulez - Anulez document curent
  • Raport rapid - Previzualizare date afisate pe ecran
  • Rapoarte customizate - Ofera posibilitatea vizualizarii rapoartelor existente si configurararea unora noi.
  • Favorite - Adaug in lista de module favorite pentru a fi accesate din Pagina Mea sau in lista de module initiale
  • Inchid - Inchid fereastra curenta
    Configurari
  • Nivel log operare - Stabilire nivel log operare asupra documente (de baza, avansat, detaliat) (vezi gestionare Log operare)
  • Sesiune blocata la modificari - Stabilire blocare sesiune de lucru doar pentru modulul in cauza
  • Avertizari - Permite generarea de avertizari (vezi utilizare Avertizari)
  • Aprobari - Permite generarea de aprobari (vezi utilizare Aprobari)
    Operare date
  • Adaugarea, modificarea sau stergerea datelor este permisa utilizatorilor ce au drept de scriere in modul si numai in sesiunile deblocate
  • Avansarea in fereastra de la un camp la altul se face cu tasta [TAB] iar intoarcerea la un camp anterior se face cu [SHIFT-TAB]

    Emitent - Se alege codul ( Partener, Personal, Gestiune, Centru profit, XXXXXX) si numele emitentului, din nomenclatorul specific tipului de cod ales.
    Serie inregistrare - Se alege seria carnetului introdus in prealabil in Nomenclatoare-Administrare-Carnete pe tipul de document Reg Coresp, numarul incrementandu-se automat la validarea documentului.
    Data inregistarii - Se completeaza cu data inregistrarii a documentului de tip registru de corespondenta.
    Corespondent - Numele documentului in baza caruia se face inregistrarea
    Persoana care receptioneaza documentul - Se completeaza cu numele persoanei desemnate pentru receptia documentului, ales din nomenclatorul de personal.
    Document asociat - Se alege documentul asociat acestui documnet din registrului de corespondenta.
    Comanda de expeditie -

    Tip document - Se alege tipul documentului (Bon fiscal,Chitanta,Factura,Proces verbal). Tastati <SPATIU> pentru activare meniu selectie.
    Continut document - Se completeaza explicatiii referitoare la continutul documnetului.
    Clasificare document -
    Locatie -
    Modul de receptionare - Se completeaza modul de receptionare al documentului din registrul de corespondenta.
    Seria documentului - Se completeaza seria documentului in baza caruia se face inregistrarea
    Nr. document - Se completeaza cu numarul documentului de tip registru de corespondenta.
    Data receptionarii - Se completeaza cu data receptionarii documentului de tip registru de corespondenta.
    Data predare - Se completeaza cu data de predare ai documentului de tip registru de corespondenta.
    Sufix nr. document - Se completeaza cu sufixul tipului de document ales, in baza caruia se face inregistrarea.
    Data documenului - Se completeaza cu data documentului de tip registru de corespondenta.

    Observatii - Se completeaza cu observatii de tiparit pe formularul avizului de insotire a marfii.

    Documente anexe

    Tip document - Se alege tipul documentului (Bon fiscal,Chitanta,Factura,Proces verbal). Tastati <SPATIU> pentru activare meniu selectie.
    Continut document - Se completeaza explicatiii referitoare la continutul documnetului.
    Clasificare document -
    Locatie -
    Modul de expediere - Se completeaza modul de receptionare al documentului din registrul de corespondenta.
    Seria documentului - Se completeaza numele documentului in baza caruia se face inregistrarea
    Nr. document - Se completeaza cu numarul tipului de document ales, in baza caruia se face inregistrarea.
    Data expedierii - Se completeaza cu data expedierii documentului de tip registru de corespondenta.
    Data confirmarii de primire - Se completeaza cu data confirmarii de primire a documentului de tip registru de corespondenta.
    Sufix nr. document - Se completeaza cu sufixul tipului de document ales, in baza caruia se face inregistrarea.
    Data documenului - Se completeaza cu data documentului de tip registru de corespondenta.

    Observatii - Se completeaza cu observatii de tiparit pe formularul avizului de insotire a marfii.

    Documente anexe

    Sabloane predefinite pentru avertizari
  • Invitatie Dosar Contabil
    Rapoarte
  • Registru de corespondente - Registru de corespondente