Nexus ERP

WMS Transfer intre locatii depozit

Transferuri WMS

Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: Seria doc., Nr. doc., Data doc., Document, Gestiune, Valid, Anulat, Data crearii, Data modificarii, User creare, User modificare, Partener (vezi configurare coloane modul).
Posibilitate grupare dupa: Data doc., User creare, User modificare (vezi utilizare grupari).
Posibilitate filtrare dupa: Data doc. (vezi utilizare filtrari).
Operatii in fereastra principala a modulului:
  • Sterg - Sterg inregistrarea curenta
  • Refresh - Aduc din nou datele pe ecran
  • Adaug - Adauga un articol nou
  • Deschid - Deschid inregistrarea curenta
  • Export - Se deschide procedura de export a datelor
  • Adaug prin copiere - Adauga un articol nou prin copiere
  • Anulez - Anulez document curent
  • Raport rapid - Previzualizare date afisate pe ecran
  • Rapoarte customizate - Ofera posibilitatea vizualizarii rapoartelor existente si configurararea unora noi.
  • Favorite - Adaug in lista de module favorite pentru a fi accesate din Pagina Mea sau in lista de module initiale
  • Inchid - Inchid fereastra curenta
    Configurari
  • - Numar zile cautare doc.
  • Afiseaza grupari in stanga - Afiseaza gruparile in tree-ul din partea stanga a modulului
  • Redimensionare automata coloane - Se seteaza modul de redimensionare a coloanelor, fie se redimensioneaza automat in functie de latimea monitorului, fie apare scroll
  • Nivel log operare - Stabilire nivel log operare asupra documente (de baza, avansat, detaliat) (vezi gestionare Log operare)
  • Sesiune blocata la modificari - Stabilire blocare sesiune de lucru doar pentru modulul in cauza
  • Avertizari - Permite generarea de avertizari (vezi utilizare Avertizari)
  • Aprobari - Permite generarea de aprobari (vezi utilizare Aprobari)
    Operare date
  • Adaugarea, modificarea sau stergerea datelor este permisa utilizatorilor ce au drept de scriere in modul si numai in sesiunile deblocate
  • Avansarea in fereastra de la un camp la altul se face cu tasta [TAB] iar intoarcerea la un camp anterior se face cu [SHIFT-TAB]

    Serie - Se alege seria carnetului introdus in prealabil in Nomenclatoare-Administrare-Carnete pe tipul de document ales, numarul incrementandu-se automat la validarea documentului.
    Gestiune - Se completeaza cu numele gestiunii produselor/ serviciilor . Aceasta se alege din nomenclatorul de gestiuni.
    Document - Se alege tipul gestiunii cu amanuntul.
    Data - Se completeaza cu data facturii de client, fiind permise doar valori ale datei din sesiunea curenta a programului.

    Vizualizarea sub forma unei liste a produselor componente in factura de client.Pentru fiecare produs sunt precizate urmatoarele atribute: contul contabil si denumirea produsului, cantitatea facturata, pretul unitar in lei si valuta, valoarea tva-ului in lei si valuta, cod produs, unitatea de masura. Operatiile efectuate asupra liniilor sunt : adaugare (din diverse surse : nomenclatorul de bunuri si servicii, facturi furnizor, stoc, avize, storno factura, comanda, alte facturi de clienti, contracte prestari servicii, discounturi, penalizari sau prin import din fisiere), modificare si stergere.

    Observatii consemnate de utilizator.

    Observatii - Se completeaza cu observatiile primite de la utilizator.
    Rapoarte
  • Sursa date formulare anexe transfer intre locatii depozit - Creati diverse formulare anexe la transfer intre locatii depozit impreuna cu Formulare HTML
  • Transfer intre locatii depozit - Formular - Formular