Nexus ERP

Contoare

Modulul contoare a fost creat cu scopul de a eficientiza activitatea întreprinderii prin menținerea unei evidențe asupra contoarelor ce se află în diferite locații: proprii sau închiriate. În stransă legătură cu acest modul sunt modulele: spații și contracte prestări servicii clienți.

Un prim pas în menținerea unei evidențe a consumurilor realizate de către clienți este configurarea contoarelor prin introducerea datelor relevante în acest sens. Utilizarea contoarelor ajută la o mai bună gestionare a activităților ce implică citirea unor indecși și facturarea consumurilor înregistrate.

Contoare in Nexus

Pentru un contor nou introdus se oferă posibilitatea introducerii manuale a tipului acestuia, în funcție de utilizarea lui, spre exemplu: energetic, termic etc. După care se completează seria, și o ultimă verificare a acestuia. În cazul în care se dorește utilizarea acestuia se poate bifa ”Activ”. Un câmp cu mare importață în acest submodul, este cel de selectare al serviciului pentru care se utilizează contorul. Pe baza acestuia, în următoarele întrebuințări ale contorului, Nexus ERP va ști să realizeze calculele necesare facturării după ce în prealabil a fost adăugat un preț de vânzare în management prețuri de vânzare. În fereastra principală a contorului se va ține o evidentă a citirii indecșilor, această operațiune fiind disponibilă prin apăsarea butonului Adaug, situat în partea superioară a programului.

Adaugare serviciu contor in Nexus

Strans legat de aceste contoare sunt: spațille și contractele de prestări servicii. Submodul „Contoare” este pretabil: activităților ce închiriază spații și doresc o evidență a consumurilor pentru care se facturează; furnizorilor de servicii etc.

Adaugare indecsi serviciu contoare in Nexus
Functionalitati de baza
Campuri disponibile pentru afisare in fereastra principala: Tip, Serie, Data ultima verificare, Denumire serviciu, Activ (vezi configurare coloane modul).
Operatii in fereastra principala a modulului:
  • Sterg - Sterg inregistrarea curenta
  • Refresh - Aduc din nou datele pe ecran
  • Adaug - Adauga un articol nou
  • Deschid - Deschid inregistrarea curenta
  • Import - Import
  • Export - Se deschide procedura de export a datelor
  • Raport rapid - Previzualizare date afisate pe ecran
  • Rapoarte customizate - Ofera posibilitatea vizualizarii rapoartelor existente si configurararea unora noi.
  • Favorite - Adaug in lista de module favorite pentru a fi accesate din Pagina Mea sau in lista de module initiale
  • Inchid - Inchid fereastra curenta
    Configurari
  • Nivel log operare - Stabilire nivel log operare asupra documente (de baza, avansat, detaliat) (vezi gestionare Log operare)
  • Sesiune blocata la modificari - Stabilire blocare sesiune de lucru doar pentru modulul in cauza
    Operare date
  • Adaugarea, modificarea sau stergerea datelor este permisa utilizatorilor ce au drept de scriere in modul si numai in sesiunile deblocate
  • Avansarea in fereastra de la un camp la altul se face cu tasta [TAB] iar intoarcerea la un camp anterior se face cu [SHIFT-TAB]

    Serviciu - Se alege din nomenclatorul de bunuri si servicii.
    Tip - Se alege tipul de contor.
    Serie - Se completeaza seria contorului.
    Data ultima verificare - Se selecteaza data ultimei verificare a contorului.
    Activ - Se bifeaza daca contorul este activ.

    Vizualizarea sub forma unei liste a datelor referitoare la verificarile periodice a contorului. Informatiile precizate sunt: data verificarii, index-ul si numele serviciului. Operatiile efectuate asupra liniilor sunt : adaugare, modificare si stergere.

    (fereastra tip 1)

    Data - Se selecteaza data verificarii.
    Index - Se introduce index-ul contorului.