Nexus ERP

Introducerea automată a persoanelor din conducere pe rapoarte


    1. Intrăm în Modulul Nomenclatoare -> Administrare->Societăți , ne poziționăm pe o societate (dubluclick) și completăm în pagina Conducere numele persoanelor după cum este indicat. Ne întoarcem pe pagina General și validăm informațiile introduse.
Completare personal conducere
    1. Nu mai rămane decât să configurăm rapoartele. Noi am ales în acest exemplu să configurăm balanța de verificare. Pașii sunt identici pentru configurarea altor rapoarte.
    2. Pentru exemplu nostru, am intrat în Modulul Contabilitate->Contabilitate financiară-> Balanța de verificare-> apelăm din meniul de sus butonul Raporte customizate -> ne poziționăm pe raportul Balanță de verificare și intrăm în fereastra Texte.

      În partea de jos a ferestrei (Semnaturi de introdus pe raport ), selectăm persoanele care dorim să apară înscrise automat pe documentul respectiv cu ajutorul săgeții din dreptul fiecărui câmp. Ordinea în care persoanele vor apare pe raport este acceași ca cea vizualizată pe ecran

      În final salvăm modificările realizate asupra documentului cu butonul Salvez din meniul de sus.

Configurare rapoarte

    Afișând raportul pe care tocmai l-am modificat, observăm că au apărut persoanele pe care le-am trecut responsabile de acest document în locurile specificate.

Vizualizare balanta de verificare