Trimitere Notă de plată Restaurant pe cameră Hotel
Trimitere Notă de plată Restaurant pe cameră Hotel
Vom descrie în cele ce urmează procedura de transfer a unor note de plată de la restaurant/bar în factura de cazare a unui client.
În primul rând clientul trebuie să aibă check-in-ul efectuat .
În Nexus ERP backoffice în Modulul Servicii-> Hotel -> Timeline /Diagrama transformăm o rezervare în check-in sau facem direct check-in-ul clientului.
Operăm produsele servite de client în Restaurant POS. Ne poziționăm pe masa clientului și dăm click pentru a deschide o nouă notă de plată.
În această fereastră apelăm butonul Client și selectăm clientul vizat și validăm cu butonul Selectează sau cu dubluclick. Numele clientului va apare imediat deasupra butonului Client.
Începem să aducem produsele pe nota de plată iar când se dorește închiderea notei de plată apelăm Butonul Încasare.
Introducem acum numărul camerei în care este cazat clientul, apoi apelăm butonul Hotel. Camera selectată este evidențiată în colțul dreapta sus. Dacă toate datele au fost corect înregistrate, la apelarea butonului Hotel va apare camera clientului în chenar.