Verificari/Corectii situatii aparute in Nexus Restaurant Mobile

Verificari/Corectii situatii aparute in Nexus Restaurant Mobile


1. Daca dupa logarea in browser vi se afiseaza mesajul "The EXECUTE permission was denied on the object 'web_drepturi_utilizatori', database 'SC XYZ SRL', schema dbo", aceasta se datoreaza faptului ca bifarea optiunilor 'utilizator site' si 'utilizator site extins' din cadrul modului Utilizatori nu s-a efectuat ori s-a efectuat dupa alocarea utilizatorului pe societatea de lucru. In cazul in care bifarea celor doua optiuni s-a facut ulterior alocarii utilizatorului pe societate, va trebui sters utilizatorul de pe societate si adaugat din nou.

2. In cazul in care dupa logarea cu succes in aplicatie, la accesarea butonului Interfata vanzari nu se deschide fereastra dorita, exista mai multe cauze posibile:

- ziua nu este deschisa in interfata de restaurant;

- mesele nu sunt alocate utilizatorului pe care se doreste conectarea;

- setarile scrise in fisierul Setari.ini din folderul wwwroot/libs nu sunt facute corect (id gestiune, id punct lucru).


Pentru a reduce disfunctionalitatile prezentate mai sus, va recomandam logarea initiala in interfata de vanzari Nexus RestaurantPOS si efectuarea de operatiuni privind vanzarea de produse.